Współpraca Jabra i Logitech - zestawy słuchawkowe

28.06.2011 16:25

Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych oraz firma Logitech, chcąc w pełni wykorzystać możliwości Unified Communication (UC - komunikacja zunifikowana), podpisały umowę dystrybucyjną o współpracy. Zgodnie z jej zapisami Logitech będzie oferować zestawy słuchawkowe pod wspólną marką "Logitech powered by Jabra".

 

Jabra GO 9400

 

Wybrane zestawy słuchawkowe Jabra będą sprzedawane do partnerów i klientów biznesowych Logitech od lipca 2011 roku na rynkach Ameryki Północnej. Jeszcze w tym roku, w drugim etapie, zestawy pod wspólną marką będą oferowane na całym świecie.

 

Jabra GO 6400

 

Połączenie szerokiego kanału sprzedaży i powszechnie znanej marki Logitech z wysokiej jakości zestawami słuchawkowymi Jabra, to pierwszy krok firmy Jabra w powiększaniu liczby odbiorców w różnych kanałach sprzedaży w Ameryce Północnej, gdzie dotąd ta marka nie była obecna.

 

 

Jabra będzie kontynuować sprzedaż rozwiązań pod własną marką do dotychczasowych partnerów, a zespół dedykowany przedsiębiorstwom nadal będzie oferować rozmaite rozwiązania komunikacji zunifikowanej opartej o rozwiązania sprzedawane pod marką Jabra.

 

 

Jabra to marka firmy GN Netcom – wiodącego producenta w zakresie innowacyjnych zestawów słuchawkowych. GN Netcom zatrudnia na świecie ponad 800 pracowników i posiada szeroką sieć sprzedaży. Pod marką Jabra oferuje szeroki wybór bezprzewodowych zestawów słuchawkowych i samochodowych zestawów głośnomówiących, a także przewodowych i bezprzewodowych rozwiązań dla centrów kontaktowych oraz biur. GN Netcom stanowi jednostkę zależną firmy GN Store Nord A/S.

 

 

- Naszym zamierzeniem jest osiągnięcie pozycji lidera w obszarze rozwiązań UC, a umowa z Logitechem jest poważnym krokiem do osiągnięcia tego celu. Jesteśmy bardzo zadowoleni mogąc ogłosić porozumienie z Logitechem. Wierzymy, że dzięki temu więcej ludzi zdecyduje się wykorzystywać zestawy słuchawkowe Jabra w Unified Communication. – tłumaczy Mogens Elsberg, Dyrektor Generalny GN Netcom.

 

Jabra GO 6430

 

- Dodanie rozwiązań głosowych do komunikacji zunifikowanej jest jedynym z kluczowych elementów przy wdrażaniu i przyjęciu tych technologii. Oczekujemy, że połączenie wysokiej jakości sprzętu Jabra z marką Logitech i szerokim kanałem sprzedaży zwiększy świadomość roli zestawów słuchawkowych w UC.

 

Jabra PRO 9470

 

- Współpraca z GN Netcom umożliwia firmie Logitech na stanie się dostawcą kompletnych rozwiązań do komunikacji zunifikowanej – powiedział Gerald P. Quindlen, Dyrektor Generalny Logitech. – Dzięki temu możemy dostarczać pełne portfolio technologii związanych z IT – od sal konferencyjnych wyposażonych w sprzęt do wideokonferencji LifeSize przez produkty przeznaczone do PC-tów, Mac-ów po tablety, kamerki internetowe, zestawy słuchawkowe i głośnomówiące.

 

Jabra SPEAK 410 i Headset

 

 

Pierwsze produkty sprzedawane pod wspólna marką "Logitech powered by Jabra" to:
•    Logitech BSP420 USB Speakerphone (Jabra SPEAK 410)
•    Logitech BH970 Wireless DECT Headset (Jabra GO 6430)
•    Logitech BH870 Wireless Bluetooth Headset (Jabra PRO 9450)

 

 

 

 

 


Jabra

Logitech