adidas - all in for #mygirls

19.04.2013 13:52

adidas Women łączy dziewczyny i rozpoczyna kampanię "all in for #mygirls", wyznaczając nowy kierunek rozwoju produktów marki z różnych kategorii sportowych. Kampania nastawiona jest na szczególne relacje łączące dziewczyny i sposób ich wzajemnego inspirowania się w dążeniu do osiągania celów.

 

 

Kampania wykorzystuje nowy wymiar "all in", stanowiącej największe, rozpoczęte w 2011 roku, przedsięwzięcie w historii adidas. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo odczuwane przez kobiety pomagają im odkryć swój potencjał, zarówno w dziedzinie sportu, jak i poza nim. One naprawdę są "all in" - gotowe na wszystko - dla siebie i swoich przyjaciółek.

 

 

W kampanii "all in for #mygirls" wykorzystano media społecznościowe, w tym Facebooka, który stanowi platformę umożliwiającą podobnie myślącym dziewczynom nawiązywanie znajomości, dzielenie się pasją do sportu oraz wzajemną motywację. Centralny element stanowi interaktywny magazyn internetowy, umożliwiający wykorzystanie funkcjonalności serwisów Twitter i Instagram.

 

 

Oprócz czytania historii o innych dziewczynach i ich pasji, fanki kampanii "all in for #mygirls" mają również możliwość dzielenia się swoimi opiniami na temat nowości, produktów i trendów w modzie. Dziewczyny mają szansę zasięgnąć opinii zaprzyjaźnionych z adidas sportowców, gwiazd, stylistek i dyktatorów mody.

 

 

A wszystko to by jeszcze bardziej inspirować kobiety poprzez pasjonujące i wciągające rozmowy. W każdym wydaniu magazynu #mygirls adidas będzie zamieszczać wywiady z inspirującymi kobietami, historie nowych kolekcji oraz sposoby na uczestnictwo w społecznościowych wydarzeniach i aktywacjach.

 

 

Na potrzeby kampanii, adidas nawiązał współpracę z najlepszą polską trenerką fitness - Ewą Chodakowską, która została ambasadorką kategorii adidas Women. Z okazji działań #mygirls, powstała specjalna sesja zdjęciowa z Ewą i jej przyjaciółkami do lookbooka na sezon wiosna-lato 2013, którą można zobaczyć już teraz w serwisie Milion Kobiet  lub nabyć w wersji papierowej z dodatkiem do majowego wydania magazynu Shape.

 

 

Kampania na polskim rynku rozpoczyna się 26 kwietnia wraz z uruchomieniem działań PR, social media, aktywacji internetowych, a następnie reklam telewizyjnych "all in for #mygirls". 

 

 

 

 

 

adidas Woman