Aldo - kolekcja wiosna/lato 2013

22.03.2013 10:09

Marka Aldo, znana z kolekcji butów i akcesoriów projektowanych zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, prezentuje nowe propozycje na sezon wiosna/lato 2013. Kolekcji towarzyszy odważna kampania wizerunkowa podkreślająca wyjątkowość i oryginalność wiosenno-letnich propozycji marki.

 

 

Wyrafinowany i odważny koncept nowej kampanii reklamowej Aldo to look zaczerpnięty z wczesnych lat 90. Fotografie, wzorowane na pop-artowskich obrazach Davida Hockneya, pełne są intensywnego światła i przerysowanego realizmu. Graficzne, pomysłowe ujęcia prezentują minimalistyczne, ale przejaskrawione wizje lata z Aldo.

 

 

Otoczenie intensywnej zieleni żywopłotu i przejrzystej wody w basenie przywodzi na myśl klimat retro, kalifornijski luz i wakacyjną swobodę. Nowatorski, artystyczny pomysł został zrealizowany przez nowego fotografa marki, Dana Jacksona, przy współpracy z dwiema modelkami - Jourdan Dunn i Emily DiDonato, oraz modelem Florianem Van Baelem. Zdjęcia z nowej kampanii Aldo emanują świeżością i wiosenną energią.

 

 

Kolekcja Aldo Spring/Summer 2013 zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu, korzystania z uroków lata i nieograniczonej niczym zabawy. Wpływ najnowszych trendów na produkty marki daje doskonały wybór dla wszystkich ceniących piękno, jakość i nowatorski styl. W kolekcji na nadchodzący sezon można znaleźć buty i akcesoria inspirowane nowoczesną, futurystyczną estetyką, łączące transparentne elementy z pleksi oraz innych przezroczystych elementów w pastelowych i sorbetowych kolorach.

 

 

Romantyczny glamour przeciwstawiony jest graficznej prostocie produktów o sportowym charakterze. Fantastyczne połączenie miejskiej wygody, fluo z charakterystycznymi wpływami kultury graffiti i geometrycznych wzorów, tworzą zawadiacką linię z przymrużeniem oka. W kolekcji nie brakuje również bardziej klasycznych modeli o drapieżnym charakterze, prostych botków wyróżniających się błyszczącymi wstawkami czy masywnych koturn o egzotycznych wzorach.

 

 

Zdecydowana stylistyka nowej kolekcji Aldo zachęca do eksperymentów i zabawy. Innowacyjne modele, gorączka kolorów i wysyp trendów na sezon wiosna/lato 2013 wpisują się w wizję łączenia klasy i jakości dostępnej dla każdego, którą kieruje się marka Aldo.

Tekst: Klaudia Lis

 

 

 

 

Aldo
Tagi: