Ania Wendzikowska w "małej słodkiej" sukni Carlo Rossi na Fashion Week Poland

09.05.2014 13:30

"Mała słodka" suknia Carlo Rossi to największe zaskoczenie pierwszego dnia pokazów Fashion Week Poland. Wyjątkowa kreacja zaprezentowana przez Anię Wendzikowską urzekła publiczność bielą unikalnych storczyków oraz blaskiem milionów kryształków cukru i gwiezdnego pyłu Swarovskiego.

 

 

Pokaz wyjątkowej "małej słodkiej" sukni Carlo Rossi był najbardziej zaskakującym wydarzeniem pierwszego dnia FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi.  Zaprezentowana suknia inspirowana najnowszym białym słodkim winem Carlo Rossi Moscato, to projekt na miarę światowych wybiegów.

 

 

Kreacja niczym haute couture olśniła nie tylko formą i wspaniałym kunsztem projektantki Aleksandry Kmiecik oraz duetu florystów Sekunda&Sieradzan, ale przede wszystkim niepowtarzalnym materiałem - najpiękniejszymi białymi kwiatami świata, z których została utkana.

 

 

Do stworzenia "małej słodkiej" sukni Carlo Rossi wykorzystano 1000 kwiatów unikalnej odmiany storczyków - Vanda. Niepowtarzalnego blasku i słodyczy dodało kreacji pokrycie delikatnych płatków milionami kryształów cukru oraz gwiezdnego pyłu Swarovskiego. Połączenie trzech niepowtarzalnych materiałów dało olśniewający efekt, który podkreślił dodatkowo wybór modelki. Kreację na wybiegu zaprezentowała Anna Wendzikowska, aktorka i dziennikarka.

 

 

"Mała słodka" suknia Carlo Rossi to projekt, który mógłby zostać zaprezentowany obok najwybitniejszych kreacji haute couture wpisanych do kanonu ikon mody. Połączenie słodkiej bieli, tysiąca kwiatów storczyków z mroźnym blaskiem kryształów dało zniewalający efekt, idealnie odzwierciedlający kobiece piękno" - powiedziała Ania Wendzikowska.

 

 

Zjawiskowa "mała Słodka" inspirowana światem marki Carlo Rossi, to jeden z najbardziej ambitnych polskich projektów zaprezentowanych podczas tegorocznego FashionPhilosophy Fashion Week Poland. To wyjątkowa kreacja, która podkreśla kobiecą delikatność, niewinność i słodkość. Dedykowana jest wielbicielkom stylu glamour, poszukującym nowoczesnej i niebanalnej wersji słynnej "małej czarnej" wykreowanej przez Coco Chanel.

 

 

Marka Carlo Rossi związana jest ze światem mody od 2012 roku, kiedy to po raz pierwszy została sponsorem FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Carlo Rossi to popularna marka win w Polsce, która poszerzyła swoją kolekcję o całkowitą nowość białe słodkie Carlo Rossi Moscato. W ofercie Carlo Rossi znajdują się również szlachetne wina szczepowe Cabernet Sauvignon, Chardonnay oraz White Zinfandel, wina półwytrawne czerwone, różowe i białe oraz słodki wariant Carlo Rossi Sweet Red.

 

 

 

 

 

 

Carlo Rossi