Beautiful Story - kulisy najnowszej kampanii Reserved

08.03.2011 15:52

Buenos Aires to jedno z największych, najbardziej tętniących życiem miejsc na świecie. Klimat metropolii, imponujące drapacze chmur i ultranowoczesne osiedla - wszystko to tworzy światową atmosferę wielkiej aglomeracji. To właśnie boskie Buenos, Reserved wybrało jako tło, do przedstawienia swojej kolejnej, pięknej historii...

 

 

Autorką zdjęć backstage jest Agata Pospieszyńska, dla której sesja była wyzwaniem, ale też niezwykłą przyjemnością. - Miałam okazję pracować ze światowej sławy modelką Magdaleną Frąckowiak, pozostawiono mi też dużą swobodę działania.(...) ujęcia backstage'u nigdy się nie kończą, zawsze może się zdarzyć coś ciekawego, trzeba zachować czujność - to podstawa! - dodaje Agata.

 

 

Sama Magda Frąckowiak pracę podczas sesji odbiera jako bardzo inspirujące przeżycie. - Modelka niczym aktorka, odgrywa różne stany emocjonalne, raz jest dziewczęca, raz bardzo kobieca i sensualna, jest bohaterem sesji tworząc jej treść i opowiadając historię, piękną historię.

 

 

- Magda jest wulkanem energii, jest bardzo profesjonalna, ale nie zachowuje się jak gwiazda, ma poczucie humoru. Dokładnie wie, czego się od niej oczekuje, ma niesamowitą świadomość własnego ciała. - mówi o współpracy z Magdą, Agata Pospieszyńska.

 

Zdjęcia backstage do kampanii Beautiful Story Reserved oddają prawdziwy klimat pracy. Ukazują realia pracy modeli, jak i całej ekipy zdjęciowej. Na dobrą sesję zdjęciową składa się chemia wszystkich osób na planie, ich otwartość i chęć współpracy.

 

 

Buenos Aires, miasto tętniące życiem i wielką energią, było niezwykłym tłem w portretowaniu pięknej historii według Reserved, a sam backstage dokumentuje etapy powstawania całości, oddając klimat pracy na planie, w słonecznej Argentynie w środku polskiej zimy.

 

 

Reserved to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach. Pierwszy sklep pod tą nazwą został otworzony w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Do dzisiaj powstało ponad 330 salonów, w których klienci znajdują ubrania o dobrej jakości i najnowszym wzornictwie.

 

 

Reserved angażuje się również w promocję utalentowanych projektantów. Dzięki temu chce podkreślić, że jest marką dla tych wszystkich, którzy szukają światowych trendów za przystępną cenę.

 

 

 

 

Reserved