Beautiful Story Reserved - kulisy kolejnej pięknej historii Sashy Pivovarowej i Jacey'a Elthalion'a

17.08.2011 13:37

Jesienno-zimowa kampania Beautiful Story Reserved to portrety Sashy Pivovarowej, rosyjskiej top modelki i Brytyjczyka Jacey'a Elthalion'a, postaci znanych z największych pokazów i światowych kampanii reklamowych. Piękni i spełnieni bohaterowie odwiedzili wraz z Reserved Paryż, miasto wyjątkowe dla mody i sztuki.

 

 

W sezonie jesień-zima 2011/12 swoje piękne historie opowiedzieli marce Reserved - Sasha Pivovarova, jedna z najbardziej zjawiskowych modelek świata, zajmująca czwarte miejsce w rankingu top models i zmysłowy brytyjski model Jacey Elthalion. Tłem opowieści stał się magiczny Paryż, który jak żadne inne europejskie miasto przyprawia o zawrót głowy. Tu wszystko jest możliwe, spełniają się marzenia, a każdy dzień jest inny od poprzedniego.

 

 

Bohaterka tegorocznej odsłony kampanii Reserved - Sasha Pivovarova, to obecnie jedna z najbardziej rozchwytywanych top modelek na świecie. Swoją karierę rozpoczęła w 2005 roku - kontraktem reklamowym z Miuccią Pradą. Wielokrotnie pojawiała się na okładkach takich magazynów jak V Magazine, Numero czy Vogue w edycji rosyjskiej, brytyjskiej, japońskiej i australijskiej. Włoska okładka Vogua gościła ją aż pięć razy!

 

 

Jacey Elthalion to brytyjski top model, który w sezonie jesień-zima 2011 jest twarzą męskiej kolekcji w kampanii Beautiful Story. Gościł on na wielu okładkach magazynów, takich jak GQ czy Numero. Pozował również do  kampanii Guess i Polo Ralph Lauren.

 

 

Pivovarowa i Elthalion to kolejne mocne nazwiska w kampaniach Reserved, będące odzwierciedleniem pięknych historii, młodych, zdolnych osób świata mody. Do tej pory twarzami kampanii Beautiful Story byli Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak i Tobias Sorensen. Fotograf, Agata Pospieszyńska, w swoim fotoreportażu, odkrywa kulisy i niepowtarzalną atmosferę, towarzyszącą powstawaniu tej niezwykłej sesji.

 

 

W trakcie sesji Sasha i Jacey odkrywali przed polską ekipą swoje ulubione miejsca i byli świetnymi towarzyszami miejskiej włóczęgi. W przestrzeni paryskiej architektury, top modelka hipnotyzowała spojrzeniem i flirtowała z obiektywem aparatu, profesjonalnie prezentowała ubrania z najnowszej jesienno-zimowej kolekcji Reserved.

 

 

Sasha wzięła udział w kampanii Reserved, ponieważ Beautiful Story, to coś więcej niż tylko piękna historia, to odwaga, prawdziwe emocje, ideały, realizowane marzenia. To po prostu styl życia, podobny do tego, który sama prowadzi. - Mam piękne, pełne wrażeń życie, szczęśliwą rodzinę, ukochanego męża i pracę, którą kocham. Dla mnie to piękna historia - mówi Sasha.

 

 

Równie dobrze w świecie Beautiful Story Reserved odnalazł się Jacey Elthalion, który w bardzo krótkim czasie osiągnął wszystko to, o czym może marzyć chłopak wkraczający w świat modellingu. Doskonałym tłem do zdjęć tegorocznej kampanii Reserved stały się ulice Paryża - wiecznej stolicy mody. Ich klimat i charakter doskonale oddają ujęcia backstage autorstwa Agaty Pospieszyńskiej, która już po raz kolejny w kampaniach Reserved doskonale oddała klimat panujący za kulisami kampanii - skupienie, ciężką pracę, ale także świetną zabawę i serdeczną atmosferę.

 

 

- To było niesamowite doświadczenie. Praca w Paryżu z jedną z topowych modelek na świecie daje bardzo duże możliwości. Paryż, to miasto miłośników kawy, romantycznych uliczek, wielkiej sztuki i ponadczasowej mody. Sasha świetnie tu się odnalazła. Byłam mile zaskoczona, że poza tym, że jest zjawiskowo piękna, jest również bardzo ciekawą osobą, ma wiele zainteresowań. Na plan przychodziłyśmy z przyjemnością, a po zakończeniu zdjęć chętnie spędzaliśmy razem czas. Ta współpraca zdecydowanie należy do najlepszych w mojej karierze! - podsumowuje Agata Pospieszyńska czas spędzony na sesji w Paryżu.

 

 

Już wkrótce rozpocznie się kampania wizerunkowa Beautiful Story Reserved, której autorami jest kreatywny duet fotografów - Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek.

 

 

Reserved to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach. Pierwszy sklep pod tą nazwą został otworzony w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Do dzisiaj powstało ponad 330 salonów, w których klienci znajdują ubrania o dobrej jakości i najnowszym wzornictwie. Reserved angażuje się również w promocję utalentowanych projektantów. Dzięki temu chce podkreślić, że jest marką dla tych wszystkich, którzy szukają światowych trendów za przystępną cenę.

 

 

 

 

 

 

Reserved
Tagi: