Dzikość serca w nowej kampanii HOUSE

13.04.2012 13:17

Pod hasłem WILD LOVERS ruszyła najnowsza, wiosenno-letnia kampania marki HOUSE. Wraz z sesją zdjęciową, inspirowaną amerykańskimi bezdrożami, marka przygotowała nową stronę internetową oraz specjalny wystrój salonów.

 

 

Nowa kampania HOUSE utrzymana jest w bardzo amerykańskim klimacie nie bez powodu - sesja zdjęciowa odbyła się w Los Angeles. Jej motyw przewodni to motel na pustyni, gdzie bawi się grupa młodych ludzi. Zdjęcia autorstwa wielokrotnie nagradzanego fotografa Rafała Milacha świetnie pokazują zabawę, energię i intymność pomiędzy bohaterami, którym towarzyszy piękne, wiosenne światło.

 

 

- We are free, we are wild, we are lovers. To właśnie chcieliśmy pokazać w nowej kampanii. Uznaliśmy, że idealnym miejscem dla takiej sesji będzie motel na słonecznej pustyni nieopodal Los Angeles. Panuje tam niesamowita aura, w takich miejscach może wydarzyć się dosłownie wszystko. - mówi Grzegorz Chyła, Brand Manager HOUSE. - Wynikiem sesji są zdjęcia, które z jednej strony są niezwykle energetyczne, z drugiej natomiast pokazują namiętność w naturalnej i delikatnej wersji.

 

 

Rozwinięciem kampanii jest najnowsza odsłona strony internetowej, zaprojektowana przez agencję interaktywną Huncwot z Warszawy. Jest równie dynamiczna i energetyczna, a wrażenie to potęgują migoczące i zmieniające się przewrotne słowa klucze nawiązujące do miłości i zabawy. Energię całości idealnie dopełnia utwór zespołu Dick4Dick.

 

 

Oprócz zdjęć, na stronie znalazł się również materiał wideo nakręcony przez Michała Dąbala i wyreżyserowany przez Arka Romańskiego z agencji Huncwot. Stylizacja modeli w kampanii to dzieło Marty Kalinowskej, a o makijaż i fryzury zadbała sama Diane da Silva. Nad kształtem kampanii czuwał dyrektor kreatywny HOUSE - Adam Babinek, a całość wyprodukowała agencja AF PHOTO. Klimat kampanii z powodzeniem udało się przenieść również na witryny salonów HOUSE'a, o które zadbała Dagmara Gałecka.

 

 

 

 

 

House