Eklektyczna jesień według Mohito

27.08.2010 18:19

To co najbardziej fascynujące w modzie to odnajdywanie inspiracji, tworzenie nowych wzorów i proponowanie połączeń, jakich jeszcze nie było.

 

 

Jesienna kolekcja Mohito jest modną odpowiedzią na współczesne poszukiwania stylu. Daje możliwość wielowątkowych łączeń, zestawia faktury i niebanalne kroje.

 

 

Hitem nadchodzącej jesieni w Mohito będą powracające, charakterystyczne motywy stylu Retro wyrażone w dopasowanych żakietach czy ołówkowych spódnicach. Motywy kwiatowe, czarno-białe groszki, prawdziwe "Dolce vita". Zmysłowość i kobiecość to zawsze modne atuty wyrażone w nowy, niebanalny sposób.

 

 

Znamiennym jest też powrót Tartanu. Krata łączona z dżinsem, motywami kwiatowymi, wełną daje tej jesieni bardzo modny look. Różnorodność łączeń pozwala na niebanalne zestawienia, przełamując wyobrażenie o pogodzie w kratkę.

 

 

Ciekawym akcentem jest mocno zarysowany trend a la Coco. To portret współczesnej fashionistki, która zestawia żakiecik z dżinsami, kokardki czy serduszka z denimową kurtką. Tu ponadczasowa elegancja łączy się z nieformalnym stylem życia wielkiego miasta. Wyrazistość z romantyzmem splata się w eklektycznej formie na miarę współczesnych czasów.

 

 

Myślą przewodnią jesiennej kolekcji Mohito jest pochwała miękkości, dzianiny i ciepła. Otulona wygodą - to modna linia swetrów, tunik, szali, gdzie główną rolę gra wełna, splot, ciekawe drapowania - czyli ciepła forma o niebanalnej strukturze. Jesienna kolekcja Mohito już w salonach.

 

 

Oferta marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę. Nazwa marki nawiązuje do orzeźwiającego i modnego drinka.

 

 

Takie są właśnie ubrania tej marki, kobiece, naturalne, z wyczuciem smaku i umiejętnie łączące różnorodne style. Szeroka oferta modnych ubrań dla kobiet jest dostępna od lipca 2008 roku w około 55 salonach w całej Polsce.

 

 

 

Mohito