"Everyday Amaizing" - najnowsza kampania marki Esprit

02.09.2014 12:26

We wrześniu ruszyła najnowsza jesienno-zimowa kampania marki Esprit "Everyday Amazing". Bazuje ona na niesamowitych historiach siedmiu inspirujących postaci - autentycznych, wyjątkowych i pięknych każdego dnia, które mają być wzorem do naśladowania dla kobiet na całym świecie.

 

 

Szczupła blondynka krzyżuje ramiona i uśmiecha się, podczas gdy światła i kamera skierowane są wprost na nią. Czy to kolejna sesja mody? Nie do końca, bowiem ta zrelaksowana przed obiektywem piękność nie jest modelką. To urodzona w Szwecji pomysłodawczyni inicjatywy "Bread Exchange" i jedna z siedmiu kobiet, które marka Esprit wybrała na bohaterki swojej nowej jesienno-zimowej kampanii.

 

 

Nie modelki, ale muzy

Wyjątkowa idea kampanii "Everyday Amazing" polega na oparciu komunikacji o historie prawdziwych kobiet. Oczywiście znajdziemy w niej najnowsze trendy na nadchodzący sezon, ale nie jest to jej główny punkt. "Everyday Amazing" to coś więcej niż tylko moda. To pokazanie, że styl Esprit jest częścią życia każdej kobiety. Na muzy najnowszej kampanii Esprit wybrał wyjątkowe kobiety o ciekawych życiorysach, które wyróżniają się ze względu na swoją żywiołowość, wizje świata i zdolność do inspirowania innych swoją osobowością.

 

 

Są nimi:

* Szwedka Malin Elmlid i jej pomysł na wymianę barterową własnoręcznie pieczonego chleba "Bread Exchange",
* berlińska fotograf, nauczyciel jogi i matka Nela König, która jest doskonałym przykładem na to, jak pogodzić pracę i życie rodzinne,
* Ella Woodward z Londynu i jej popularny blog o zdrowym jedzeniu "Deliciously Ella", który zmienił jej życie po wyniszczającej chorobie,
* paryska projektantka wnętrz i bizneswoman Gesa Hansen, której nigdy nie brakuje pomysłów,
* mieszkająca we Frankfurcie wszechstronnie utalentowana stylistka i fotograf Nada Lottermann,
* austriacka piosenkarka i autorka niesamowitych tekstów Anna F.,
* Christina Dean z Hongkongu - ikona stylu i założycielka organizacji wspierającej koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu w branży odzieżowej Redress.

 

 

Kampania podzielona została na dwie odsłony. Pierwsza z nich, wrześniowa, skupia się na dzianinach - kremowo-biała sukienka z golfem, swetry z ozdobnym splotem oraz w marynarskie pasy. Prezentują ją Ella, Malin, Nela i Gesa. Druga, październikowa, przedstawia okrycia wierzchnie. Zobaczymy w niej Christine, Nade i Anne.

 

 

Ella w swojej kuchni w Londynie, Gesa przy biurku w Paryżu, Nada spacerująca z aparatem po Frankfurcie, Malin podczas pieczenia chleba, Anna i jej gitara... Reporterskie zdjęcia mają zachęcić klientów do śledzenia tych niesamowitych kobiet oraz ich codziennego życia.

 

 

Piękna i inspirująca sesja najnowszej kolekcji Esprit pokazuje życie takim, jakie jest w rzeczywistości: naturalne, spontaniczne i prawdziwe. Bo każdy dzień jest niesamowity - dzięki Esprit!

 


Esprit to ukłon w stronę luźnego, kalifornijskiego podejścia do życia i ducha wolności z roku 1968, kiedy to powstała marka. Kreuje ona styl oparty na materiałach wysokiej jakości oraz dbałości o detale, który inspiruje zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Każdy element ubrania świadczy o tym, jak duży wysiłek marka wkłada w proces projektowania swoich kolekcji.

 

 

Kolekcje Esprit są dostępne w ponad 40 krajach i 10000 punktach sprzedaży na całym świecie, w tym w 9000 sklepów partnerów franczyzowych, multibrandowych oraz ponad 1000 sklepów własnych. Spółka jest notowana na giełdzie w Hongkongu, zatrudnia ponad 12000 pracowników, a w sezonie 2011/12 osiągnęła obrót 3,2 biliona euro.

 

 

 

 

 

 

 

 

Esprit
Tagi: