Give me Aldo - wiosenno-letnia kampania 2014

13.03.2014 13:21

Nowa kolekcja Aldo to kopalnia doskonałych propozycji zarówno na pierwsze wiosenne dni, jak i wakacyjne upały. Aldo, inspirując się charakterystyczną urodą modelki Lindsey Wixson i minimalizmem ogarniającym świat mody, sprowadziła swoją wiosenną kampanię do czystej, minimalistycznej bieli.

 

 

Biel jako tło i jako motyw przewodni stylizacji pozwała zaistnieć kolorowym butom jak nigdy wcześniej. Kolor, styl i glamour najlepiej określają nowe projekty butów i torebek.

 

 

 

Wiosnę 2014 marka po raz kolejny rozpoczyna kampanią Give me Aldo, tym razem jako jasny i słoneczny znak yang, który stanowi przeciwwagę dla mrocznego yin poprzedniej jesieni. Gwiazdami najnowszej kolekcji Aldo zostały buty zaprojektowane w oparciu o najgorętsze trendy sezonu.

 

 

Kolorystyczny misz-masz, sportowe inspiracje i casual w luksusowym wydaniu znalazły odzwierciedlenie w wiosenno-letnich wzorach obuwia.

 

 

Kampania inspirowana ikonami pop kultury z lat 80. i 90. przepełniona jest energią, entuzjazmem i radością przywołującą na myśl zdjęcia Oliviero Toscani. Dzięki szczypcie kontrowersji i kontrastującym kolorom obecnym na modowych fotografiach, kampania Give me Aldo jest pełna życia, również dzięki modelkom - Lindsey Wixson, Ming Xi i Camille Rowe - oraz przystojnym Simonowi Nessmanowi i Ericowi Ramosowi.

 

 

Film promujący wiosenno-letnią kolekcję, stworzony przez Tanię i Vincenta, to doskonałe zbliżenie na buty Aldo, które tej wiosny wypełnią ulice miast. Surrealistyczny kolaż z sylwetkami Lindsey i całej ekipy modeli oddaje estetykę charakterystyczną dla duetu filmowców.

 

 

Dominująca w kampanii Aldo biel została również naznaczona stylem kalifornijskiego artysty Stevena Harringtona, który dodał do filmowego świata Aldo typowe dla siebie akcenty wizualne.

 

 

 

 

 

 

Aldo