Jesień 2012/2013 od Mohito

13.09.2012 12:09

Kobieta, jej ruch, pewność siebie, seksapil, emocje i tajemniczość już od stuleci stanowi największą inspirację dla artystów. W świecie mody jest ucieleśnieniem kanonu piękna, tego, co można wyrazić słowami glamour, elegancja, wyrafinowanie. Tak też można opisać jesienno-zimową kolekcję marki Mohito.

 

 

Najnowsza odsłona kolekcji Mohito, to elegancja i zmysłowość z charakterem. Kolekcja zachwyca wyrafinowaną paletą: głębokim odcieniom czerni towarzyszą złociste beże, ecru i winne czerwienie. Całość dopełniają wysmakowane dodatki i piękne futra.

 

 

Nadchodzący sezon jest niezwykle inspirujący - łączy w sobie style, faktury, motywy. Idąc tym tropem projektanci marki Mohito stworzyli modny mix klasycznej elegancji zestawionej z nonszalancką atmosferą Nowego Jorku.

 

 

Jesienno-zimowej kolekcji Mohito towarzyszy kampania reklamowa ze zdjęciami Mateusza Stankiewicza. Wyprodukowana przez AFPhoto sesja, w centrum uwagi stawia kobietę absolutną - zmysłową, wyrafinowaną i szykowną.

 

 

Zdjęcia odbyły się w eleganckim Pałacu w Otwocku Wielkim, siedzibie Muzeum Wnętrz, które wystylizowano za pomocą współczesnych rekwizytów, tak, by podkreślały kwintesencję aktualnego trendu Mohito - nowoczesną elegancję. Kampania obejmie swoim zasięgiem Internet i social media.

 

 

Marka Mohito to propozycja dla młodych kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Projektanci Mohito tworzą kolekcje z myślą o kobietach pewnych siebie, świadomych swych atutów, pozwalających sobie na odrobinę luzu i nonszalancji w stylowym, kobiecym wydaniu.

 

 

Mohito podkreśla kobiecość i proponuje energetyczny look, zgodny ze światowymi trendami mody. W rzeczach Mohito dobrze wygląda się zarówno w pracy, jak i w trakcie wieczoru after hours. Szeroka oferta i różnorodność modnych ubrań Mohito dla kobiet jest dostępna w ponad 130 salonach w Polsce i za granicą.



 

 

Mohito