Kampania Vistula Spring Summer 2014

24.02.2014 13:55

Nowa kampania Vistuli na sezon wiosna-lato 2014 to opowieść o mężczyźnie, który spędza lato w mieście, a wyjeżdżając na wakacje nie zapomina o dobrym stylu. Twarzą kampanii jest Werner Schreyer, ikona światowej mody.

 

 

Kampania reklamowa Vistula na wiosnę-lato 2014 przenosi nas do letniego kurortu, w którym elegancki i modny mężczyzna spędza wolny czas. Zdjęcia wykonano w Sopocie, który latem tętni życiem, jak żadne inne miejsce w Polsce.

 

 

Stylizacje nawiązują do światowych trendów w modzie męskiej. Motywem przewodnim jest kolor i jeszcze raz kolor. Optymistyczne barwy - od soczystych po pastelowe - to znak rozpoznawczy modnego mężczyzny, który w każdej sytuacji zachowuje swój nonszalancki charakter.  

 

 

Twarzą kampanii jest ikona światowej mody, Werner Schreyer o twarzy Jamesa Deana, który w portalu models.com znalazł swoje miejsce w sekcji "Icons".

 

 

Pochodzi z Austrii, ale jest obywatelem świata - mieszkał w Mediolanie, Barcelonie, Paryżu, Nowym Jorku i Los Angeles. Fotografowały go największe nazwiska świata fotografii, od Richarda Avedona po Terry'ego Richardsona.

 

Wystąpił m.in. w kampaniach Armani, Boss, Burberry, Cacharel, Calvin Klein, Cerruti, Dolce&Gabbana, Escada, Givenchy, Guess, Ralph Lauren, Versace, Louis Vuitton, Zegna. Z zamiłowania jest malarzem i fotografem, ukończył kursy aktorskie, ma również licencję kaskadera. Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz.

 

 

Vistula to od lat synonim najwyższej jakości i naturalny wybór dla mężczyzn ceniących elegancję. To trzy linie, z których każda skierowana jest do innego typu mężczyzny.

 

 

Kolekcja Lantier i Vistula to propozycje dla Panów zobowiązanych do bardzo formalnego dress code. Tradycyjne krawiectwo, najlepsze materiały i ponadczasowe wzory, dostosowane są do najnowszych trendów w modzie męskiej.

 

 

Vistula Red to mniej formalna linia osadzona głęboko w aktualnych trendach. Najmodniejsze kroje, ciekawe materiały i kolory zapewnią doskonały wygląd Panom, którzy preferują swobodniejsze podejście do ubioru.

 

 

Dla najbardziej wymagających i ceniących luksus klientów Vistula ma ofertę specjalną: Made to Measure, czyli ekskluzywny program szycia na miarę.

 

 

 

Autor zdjęć - Mateusz Stankiewicz

 

 

 

 

Vistula