Klimat retro w nowoczesnej odsłonie - kolekcja Mohito na sezon jesień-zima 2013/2014

13.12.2013 13:28

Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii Mohito na sezon jesień-zima 2013/2014. Jesienno-zimowa kolekcja Mohito to mix mody lat 60. i współczesnej nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.

 

 

Sezon AW13 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I Like Photo. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów Elle, Harper's Bazaar czy Cosmopolitan. Jego zdjęcia dla Mohito utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito - pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.

 

 

Już w styczniu 2014 roku planowane jest również otwarcie sklepu on-line marki Mohito, dzięki któremu klientki będą mogły dokonywać zakupu naszych produktów bez konieczności wychodzenia z domu. Kampanii towarzyszy nowa odsłona strony internetowej, na której można zobaczyć film, zdjęcia kampanijne oraz packshoty z najnowszej kampanii marki.

 

 

 

 

 

 

Mohito