Kolekcja By The Sea od Mohito

05.06.2011 12:15

Dla miłośniczek jachtów i oceanicznych przystani tego lata Mohito stworzyło niepowtarzalną linię ubrań By The Sea. Kolekcja prezentuje styl marynistyczny w iście kobiecym i nowoczesnym wydaniu.

 

 

Ostra biel, rozmaite odcienie niebieskiego i granatu, klasyczna czerń i ognista czerwień - to właśnie te kolory powinny zagościć wiosennie w szafie modnej kobiety.

 

 

Takie tradycyjne łączenie marynarskich barw owocuje szykownym, eleganckim lookiem, prosto z St. Tropez.

 

 

Dopasowane żakiety, paski podkreślające talię, kobiece kapelusze, krótkie szorty - wszystko to nadaje strojom bardziej wysublimowany charakter, przywodzący na myśl stare filmy i styl retro vintage.

 

 

Paski i paseczki różnej grubości niewątpliwie kojarzą się ze stylem jachtowym i daleką wyprawą poza ląd. Przywodzą na myśl lata 60. i zjawiskową Brigitte Bardot w szortach i bluzie zapożyczonej od marynarza w stylu filmowych papajów.

 

 

Pośród dodatków, prym wiodą: złota biżuteria i miedziane akcenty, jak np. duże guziki ustawione w dwóch rządkach, występujące np. na sukience. Niezbędnym detalem uzupełniającym nadmorski klimat są również ciemne okulary przeciwsłoneczne, kapelusze czy szale.

 

 

Nieodłącznym elementem kolekcji jest także czerwona sukienka, doskonała na randkę - w wersji na dzień z chustą owiniętą wokół głowy i okularami "muchami", i w wersji wieczorowej - uzupełniona wyrafinowaną biżuterią. Wszystkie sukienki charakteryzują się niezwykle kobiecym krojem, podkreślając atrybuty kobiecej figury.

 

 

Modne akcenty marynarskie to letni pomysł na siebie. Wyrafinowany, przejrzysty w nowoczesnym ujęciu. Biel i granat z nutą czerwieni to zestaw sprawdzający się zawsze, a jego ponadczasowość w nawiązaniu z nowoczesnym ujęciem modowego tematu, gwarantuje stylowy i elegancki look.

 

 

Oferta marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.

 

 

Nazwa marki nawiązuje do orzeźwiającego i modnego drinka. Takie są właśnie ubrania tej marki, kobiece, naturalne, z wyczuciem smaku i umiejętnie łączące różnorodne style.

 

 

Szeroka oferta modnych ubrań dla kobiet jest dostępna od lipca 2008 roku w około 57 salonach w całej Polsce.

 

 

 

 

 

Mohito