Miasto rządzi w nowej kampanii CROPP!

28.02.2012 15:10

Pod hasłem CITY RULEZ ruszyła właśnie nowa, wiosenno-letnia kampania promocyjna marki CROPP. Tym razem głównymi bohaterami jest grupa młodych ludzi jeżdżących na longboardach, wielkomiejski luz i ulice Stambułu.

 

 

W ramach kampanii 17 lutego ruszyła nowa odświeżona strona internetowa CROPP, przygotowana przez agencję interaktywną Engine z Sopotu. Znalazły się na niej zdjęcia oraz filmy wideo z sesji fotograficznej inaugurującej kampanię, która tym razem odbyła się w Stambule.

 

 

- Pomysł na kampanię powstał w Dziale Marketingu CROPP - mówi Julian Chmielewski, p.o. Brand Managera CROPP. - Chcieliśmy pokazać, jak młodzi ludzie spędzają wolny czas, i tym razem zwróciliśmy większą uwagę na sportowe oblicze CROPP-a. Sporty miejskie od zawsze były w kręgu naszych zainteresowań, wybór padł na longboard.

 

 

- Znaleźliśmy ekipę pięciu osób, które właśnie longboard uważają za największą ze swoich "zajawek", zabraliśmy ich w podróż do Stambułu, do miejsca w którym przenikają się różne kultury i sfotografowaliśmy ich na tle wielkomiejskich pejzaży. Nacisk położyliśmy na naturalność, swobodę, chill w mieście.

 

 

I właśnie tę naturalność świetnie widać na znakomitych zdjęciach autorstwa Łukasza Ziętka, kolejny już raz fotografującego CROPP-owych bohaterów. Sesja fotograficzna odbyła się, jak zwykle, pod czujnym okiem CROPP-owego Art Directora - Kuby Borkowskiego, natomiast o wideo z planu zadbała agencja SHOOTME.

 

 

Stylizacją longboardowych naturszczyków zajęła się Karolina Pawlak, a makijażem i fryzurami - Zofia Krasuska-Kopyt. Oprócz zdjęć wizerunkowych, na nowej stronie pojawił się również lookbook z wiosenno-letnią kolekcją.

 

 

Jak zapewniają twórcy kampanii, w kolejnych jej etapach longboardziści wyruszą do Azji na sponsorowaną przez CROPP-a wyprawę, natomiast na maj zaplanowano kampanię viralową. Jak zwykle u CROPP-a, dużo będzie się działo również na Facebooku.

 

 

CROPP to marka odzieżowa dla młodych indywidualistów, otwartych i ciekawych świata, którzy strojem wyrażają swoje poglądy i manifestują niezależność. Kolekcje wyróżniają się modnym młodzieżowym wzornictwem, inspirowanym streetartem, miejskimi sportami i muzyką.

 

 

CROPP to marka miejska, która najlepiej czuje się na ulicach, w klubach, wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie chcą pokazać, że mają styl i niebanalny pomysł na siebie.

 

 

 

 

 

CROPP