Mohito Coco - romantyzm w wielkim mieście

03.12.2010 12:07

Słodka kobiecość w nowoczesnym wydaniu Mohito. Współczesna Coco ma charakter i nie boi się modowych eksperymentów. Łączy desenie, uwielbia dodatki, łamie konwenanse, a wszystko w jesiennej Retro inspiracji Mohito.

 

 

Mohito w swej jesiennej odsłonie mocno kreuje trend Retro - gdzie dużą wagę przykuwają desenie i odwołanie do stylu włoskiej ulicy lat 40. i 50. Główną rolę odgrywa tu kobieca sylwetka - dopasowane żakieciki, ołówkowe spódnice, wysokie obcasy.

 

 

Dekoracyjne elementy tkanin współgrają z kobiecym, wręcz dziewczęcym krojem. Prawdziwa Dolce Vita we współczesnej aranżacji. Romantyczne motywy połączone z prostą linią szycia to urokliwy styl dla wyjątkowych kobiet, które zanucą "Moon River".

 

 

Moda wielkich metropoli nosi imię Coco. Zgrabne w formie sukienki, żakiety łączą się z wygodą w miejskim wydaniu. Nadruki serduszek, kokardek i zwierzątek to flirtujące z modą motywy, które świetnie wpisują się w nurt "baby doll".

 

 

Charakterna kobieta w nieformalnym wydaniu jest dziewczęca i kokieteryjna, lubi rock'n'rollowe brzmienie i nosi jeansy.

 

 

Te dwa mocno zarysowane trendy powstałe z inspiracji latami 50. przywołują wspomnienia wyjątkowych kreacji filmowych, akordów muzycznych i jedynej w swoim rodzaju estetyki. Retromania króluje na wybiegach, podkreśla kobiecość i nadaje jej nowy, bardziej współczesny wymiar. Miejski szyk jest dziś romantyczny silny w wyrazie - ma bowiem modną historię.

 

 

Oferta marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę. Nazwa marki nawiązuje do orzeźwiającego i modnego drinka.

 

 

 

Takie są właśnie ubrania tej marki, kobiece, naturalne, z wyczuciem smaku i umiejętnie łączące różnorodne style. Szeroka oferta modnych ubrań dla kobiet jest dostępna od lipca 2008 roku w około 55 salonach w całej Polsce.

 

 

 

 

 

 

Mohito