Mulholland Life - międzynarodowe sukcesy młodej polskiej marki

11.02.2013 13:38

Mulholland Life to duet stworzony przez projektantkę i fotografkę, z połączenia ich wspólnych pasji do mody i podróżowania powstała idea międzynarodowego brandu. W przypadku Mulholland Life te idee nie są tylko pustym hasłem reklamowym, ale autentyczną filozofią marki.

 

Mulholland Life & Anna Bloda

 

Pierwsza sesja zdjęciowa marki odbyła się w Nowym Jorku, gdzie duet nawiązał współpracę z fotograf Anną Izabelą Blodą. W wyniku tej współpracy powstał cykl zdjęć lifestylowych z miasta, które nigdy nie zasypia.

 

Mulholland Life & Anna Bloda

 

Po kilkumiesięcznym pobycie w Stanach projektantki przeniosły się na Majorkę, gdzie szybko zdobyły popularność, a ich ubrania trafiły na półki tamtejszych butików.

 

Mulholland Life & Anna Bloda

 

Kolejnym punktem na mapie Mulholland była Ibiza i kampania reklamowa w klubach i na plaży. Marka we współpracy z projektantkami z Audace Manifesto planuje otworzyć wspólny butik na Ibizie i już niedługo podbój kolejnych światowych miasta.

 

 

A jakie są ubrania Mulholland Life? Trochę takie, jak same projektantki, na luzie, pozbawione sztywnych form i spontaniczne. Dominuje biel przełamana kontrastującymi wzorami w stylu DIY oraz nierównomiernie farbowane szarości.

 

 

Wizją marki jest tworzyć wygodne ubrania, które łatwo można wkomponować w dzienny look, jak i założyć na wieczorną imprezę.

 

 

Ubrania Mulholland Life można kupić w sklepie internetowym oraz w warszawskim butiku Not For Sale, Fashion Gallery w Poznaniu, IPM Design w Krakowie, La Donna i Hairpark w Bielsku-Białej oraz butikach na Majorce i Ibizie. 

 

 

 

 

 

 

Mulholland Life