Najnowszy lookbook marki House na wiosnę 2013

15.02.2013 14:03

W najnowszych lookbookach dla niej i dla niego House pokazuje, jak w tym sezonie nosić trendy z nowej kolekcji damskiej i męskiej. Jest wiosennie, pastelowo i świeżo z nawiązaniami do lat 90., Dalekiego Wschodu i klimatu wielkiego miasta.

 

 

W najnowszej kolekcji House mocno zainspirował się Dalekim Wschodem oraz latami 90., miksując te wpływy z typowo wiosennymi, kwiatowo-romantycznymi klimatami oraz rockową zadziornością. W kolekcji dominuje wytarty, a wręcz wybielony lub marmurkowy denim w formach z lat 90. - ramoneskach, oversize'owych kurtkach i wąskich rurkach, uzupełnionych krótkimi T-shirtami z krzykliwymi nadrukami. House zestawia również kwiatowe wzory i dziewczęce, zwiewne fasony z rockową skórą, ćwiekami i odważnymi akcesoriami, dorzucając gdzieniegdzie orientalne elementy.

 

 

W męskim lookbooku uwagę zwraca stonowana, jasna, wręcz wyblakła kolorystyka, opierająca się głównie na beżach, ziemistych brązach i jasnych błękitach zestawionych z nasyconym granatem i akcentami żywej zieleni, pomarańczy i błękitu. Męska kolekcja na wiosnę mocno inspirowana jest trendem podróżniczym - co widać w wytartych, postarzanych materiałach, klimacie safari czy marynarskich pasach. Obok estetyki vintage marka stawia również na nowoczesne, funkcjonalne ubrania, buty i dodatki w typowo miejskim stylu.

 

 

Młodzieżowa marka odzieżowa House skierowana jest szerokiego grona ludzi ceniących swoje relacje z rówieśnikami i przyjemne sposoby spędzania wolnego czasu. To oferta także dla tych, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia. Obecnie pod marką House działa 169 salonów w Polsce i 110 za granicą.

 

 

 

 

 

 

House