Nowa kolekcja Solar w obiektywie Davida Vasiljevica

23.02.2015 12:15

Ekspresję kolekcji Solar Wiosna-Lato 2015 obrazują zdjęcia znanego fotografa modowego. Przed obiektywem Davida Vasiljevica stanęła Myrthe de Poel, która znalazła się na liście 50 najbardziej obiecujących modelek według portalu Models.com. Kampania w pełni oddaje charakter najnowszej kolekcji marki - ciekawych w formie ubrań i akcesoriów stworzonych dla nowoczesnych kobiet.

 

 

Vasiljevic współpracował z prestiżowymi markami i redakcjami modowych magazynów. Jego prace pojawiły się na łamach amerykańskiej, chińskiej i hiszpańskiej edycji Vogue'a, Elle, i-D, V Magazine czy Numéro Tokio. Jest on także współtwórcą kampanii takich marek, jak: Stella McCartney, Boss Black, Tommy Hilfigher, Givenchy i Gucci.

 

 

Na artystyczny styl Vasiljevica wpłynęły liczne podróże i wykształcenie - fotograf ukończył prestiżową Academie des Beaux Arts w Brukseli. Dyplom z malarstwa potwierdza jego zdolność do aranżowania plastycznych kadrów i operowania kolorami.

 

 

Davidowi Vasiljevicowi pozowały nie tylko znane modelki - Anja Rubik, Kasia Struss, Rosie Huntington Whiteley czy Diane Kruger, ale też cenione aktorki - Charlotte Gainsbourg, Eva Mendez i Penelope Cruz. Podczas realizowanej dla Solar sesji na Ibizie przed obiektywem Davida stanęła holenderska modelka Myrthe de Poel, która pracowała dla takich magazynów, jak: Elle, Volt magazine i Marie Claire.

 

 

Minimalistyczna, neomodernistyczna architektura Ibizy jest doskonałym tłem dla ubrań Solar. Biel przeplatana naturalnymi detalami podkreśla lekki i nowoczesny charakter wiosenno-letniej kolekcji.

 

 

- "Kampanie Solar są wyrazem otwartości marki na współpracę z profesjonalistami. Naszą najnowszą kolekcję przedstawiamy w obiektywie zdolnego i cenionego fotografa. Zależało nam na podkreśleniu formy i materiału - nowoczesnych fasonów i intensywnych kolorów. Davidowi Vasiljevicowi udało się wydobyć zarówno jakość stylizacji, jak też podkreślić subtelną urodę Myrthe de Poel. Te zabiegi wprowadzają dużo lekkości i świeżej energii. I taka właśnie jest nasza nowa kolekcja" - mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

 

 

Dominująca w sesji wizerunkowej geometria pojawiła się także w sesji edytorialowej. W tym wypadku bazująca na bryłach i patternach scenografia nawiązuje do kojarzonych z marką deseni. Wzorzyste i wielobarwne modele z najnowszej kolekcji Solar prezentuje Julia Banaś fotografowana przez Małgorzatę Turczyńską. Z kolei wyrazisty lookbook z udziałem modelki Karoliny Wąż to rezultat pracy Marty Sinior - fotografki współpracującej z marką Solar od kilku sezonów.

 

 

Fotografie ze wszystkich sesji ukazały się w czwartym już wydaniu Magazynu Solar, przygotowanym we współpracy ze studiem FUTU Creative. Geometria i kolor, charakterystyczne dla sesji Solar Wiosna-Lato 2015, znalazły swoją kontynuację w nowoczesnym layoucie magazynu. Publikacja jest dostępna w dwóch wersjach - drukowanej, w salonach firmowych marki i elektronicznej w postaci bezpłatnego wydania na iPada.

 

 

 

 

 

 

Solar
Tagi: