Podróż do źródeł muzyki - wiosenno-letnia kampania House

15.05.2014 12:39

Rusza najnowsza kampania promocyjna marki House na sezon SS 2014. Tym razem tłem dla wiosenno-letniej kolekcji jest Nowy Orlean. Marka niezmiennie stawia na muzyczne klimaty, autentyczność i sporą dawkę denimowych stylizacji. Wszystko sportretowane w niezwykłym nastroju południowego USA, przez kalifornijską fotograf polskiego pochodzenia - Magdalenę Wosińską.

 

 

W najnowszej kampanii House śledzimy wędrówkę młodej pary po klimatycznym Nowym Orleanie. To tu, na wąskich uliczkach i w miejscowych pubach rozbrzmiewa muzyka, która jest źródłem współczesnego jazzu, bluesa i rock'n'rolla. Nasi bohaterowie przemierzając zakątki miasta, odkrywają miejsca i poznają ludzi, którzy stają się dla nich źródłem muzycznych inspiracji.

 

 

Dobór miejsc do najnowszej sesji House również nawiązuje do historii muzyki popularnej: od plantacji bawełny, na której kręcono zdjęcia do filmu "Zniewolony", w reż. Steve'a Mc Queena, przez słynną nowoorleańską Burbon Street, do legendarnego studia nagraniowego Primal On Vinyl, w którym swoje płyty nagrywała między innymi Erykah Badu czy Mos Def.

 

 

Autorką niezwykle klimatycznych zdjęć do najnowszej kampanii House jest kalifornijska fotograf polskiego pochodzenia - Magdalena Wosińska. W doskonały sposób udało się jej uchwycić muzyczny klimat marki i kolekcji. Obrazy przepełnione słoneczną estetyką oddają autentyczny nastrój południa i wiosenno-wakacyjnych impresji.

 

 

Dobór fotografa do sesji również nie był przypadkowy. Magda poza pasją do fotografii zajmuję się także tworzeniem muzyki - przez 8 lat grała na gitarze w rockowym zespole Green and Wood. Na co dzień współpracuje jako fotograf z nowojorską agencją Weber Represent. Do tej pory pracowała dla takich marek jak: Converse, Current/Elliot, Elkin, Lee, Mr. Porter i Silver Jeans Co.

 

 

Kampanię marki dopełnia film promocyjny, którego tłem jest przebój zespołu Black Keys, tegorocznego headlinera festiwalu Open'er. Autorem klipu jest ceniony fotograf i filmowiec - Bart Pogoda.

 

 

Działania marki House w tym sezonie będą skupione na jej muzycznym charakterze. Stronę internetową dopełni odtwarzacz Deezer, który pozwoli użytkownikom na spersonalizowaną wycieczkę obrazowo-dźwiękową. Marka będzie wspierać niezależne przedsięwzięcia muzyczne oraz partnerować dużym koncertom.

 

 

Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiedzialna była agencja AFPhoto. Od strony kreatywnej nad realizacją czuwał Maciej Czarnecki i manager marki House - Grzegorz Chyła. Stylizacje są dziełem Andrzeja Sobolewskiego.

 

 

House młodzieżowa marka odzieżowa kierowana do szerokiego grona osób ceniących swoje relacje z rówieśnikami i przyjemne sposoby spędzania wolnego czasu. To oferta także dla tych, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia. Obecnie pod marką House działa 210 salonów w Polsce i 115 za granicą.

 

 

 

 

 

House
Tagi: