Rock wciąż kręci nas! - Levi's 519 Jeans

25.10.2010 15:53

W nadchodzącym sezonie Levi's w męskiej kolekcji stawia na prostotę i przejrzystość. Po kultowych 501 i koszulach rodem z dzikiego zachodu, w tym sezonie powracamy do tradycyjnego looku Levi's, looku, w którym mniej znaczy więcej, a jakość jest królewska!

 

 

Nowy model Levi's 519 to propozycja dla współczesnych rockers'ów, wąskie męskie rurki w klasycznych denimowych odcieniach wciąż są na topie!

Niezależny, artystyczny styl przyprawiony mocną rock'n'rollową nutą to hit nadchodzącej jesieni. Tej jesieni Levi's lansuje ostry i wyrazisty image. Spodnie Levi's 519 mają wąskie nogawki, delikatnie zwężając się ku kostce nadają całości bardzo nowoczesny wygląd. Uszyte z denimu najwyższej jakości z niewielką domieszką stretchu sprawiają, że spodnie stają się niezwykle wygodne.

 

 

W tym sezonie dostępne w najmodniejszych kolorach: odcienie czerni i indygo, a także w wersji lekko spranej, wyglądające jak ukochana od lat para spodni, będąca absolutnym numerem 1 w tym sezonie w męskiej szafie. W serii 519 znajdziemy także szeroki wybór topów, podkreślających wyrazisty i świeży look.

Levi's 519 to połączenie nowoczesnej nieprzemijającej klasyki z rock'n'rollowymi akcentami. Linia 519 jest wpierana kampanią, której twarzami są członkowie zespołu "The Gaslight Anthem", wschodzącej gwiazdy na amerykańskim rynku muzycznym!

 

 

Dopasowana kurtka Levi's "slim fit Drucker" nawiązująca do buntowniczego looku. Dostępna w kolorach beżowym i czarnym. Obie wersje kolorystyczne mają delikatnie spraną i znoszoną fakturę, nieco w stylu vintage, co nadaje im niezwykle pożądany wygląd "street style" i dodaje nonszalanckiego charakteru.

 

 

Koszula "sawtooth" łączy w sobie cechy zarówno pierwotnego stylu Levi's nawiązującego do ciężkiej, fizycznej pracy i klasycznego krawiectwa. Wykończona w kolorze lekko spłowiałej czerni wpadającej w indygo nadającego głębi i tekstury całości. Absolutny "must have" sezonu.

 

Basicowe dopasowane T-shirty Levi's w kolorze białym lub czarnym w 100% wykonane z bawełny (T-shirty dostępne są w sprzedaży w dwupakach, jako komplet: biały + biały lub czarny+ czarny).

 

 

Kampania reklamowa wyreżyserowana przez Gustafa Torlinga, wystylizowana przez Sarah Richardson i sfotografowana przez Josha Olinsa rozpoczęła się jesienią, w czasie, kiedy najnowsza linia ubrań weszła do sprzedaży w salonach.

 

 

 

Levi's