Sinsay - we love summer!!!

06.06.2013 10:44

Marka Sinsay, która niedawno zadebiutowała na modowym rynku przygotowała dla swoich Klientek nowe propozycje na letni look. Prezentujemy lookbook na wiosnę i lato 2013, który powstał w pięknych plenerach hiszpańskiego Alicante. Na rozległych piaszczystych plażach, wśród egzotycznej roślinności i urokliwych uliczek powstały pełne letniego klimatu zdjęcia do kampanii Sinsay wiosna-lato 2013.

 

Lookbook Sinsay SS 2013

 

W kolekcji SS (wiosna-lato) 2013 dominują proste formy wzbogacone o nadające mocniejszego charakteru detale i printy oraz świeża, dziewczęca paleta barw unowocześniona dodatkiem dżinsu. Jednak nie brakuje również ostrzejszych modeli o rockowym klimacie, który podkreśla monochromatyczna paleta barw oparta na czerni i bieli.

 

Lookbook Sinsay SS 2013

 

Jest więc rockowo i romantycznie. Można też zauważyć modele w typowo miejskim klimacie z akcentami o sportowym charakterze, gdzie młodzieżowa sylwetka budowana jest poprzez zestawienia warstw i kolorystyczne kontrasty.

 

Lookbook Sinsay SS 2013

 

Całość oparta jest na sylwetce o charakterze sportowo-casualowym, gdzie swobodny wakacyjny look dopełnia mix pastelowych kolorów z motywem ombre. Różnorodność, nietuzinkowe projekty mocno osadzone w najnowszych trendach, odważne wzory i nadruki to niewątpliwie główne atuty propozycji marki Sinsay na nadchodzące lato. Różnorodność, nietuzinkowe projekty mocno osadzone w najnowszych trendach, odważne wzory i nadruki to niewątpliwie główne atuty propozycji marki Sinsay na nadchodzącą wiosnę i lato.

 

Lookbook Sinsay SS 2013

 

Sinsay dedykuje premierową kolekcję dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Premierowa kampania marki pod hasłem "I'm good but not an angel" oraz wszystkie projekty ubrań powstały z myślą o dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.

 

Lookbook Sinsay SS 2013

 

Dziewczyny Sinsay są głośne, charakterne, ekspresyjne, śmiało podążają za najnowszymi trendami i dzięki naszym projektom mogą śmiało bawić się modą, podkreślając swoją niebanalną osobowość. Do zdjęć pozowały piękne młode modelki Krystyna Ziółek i Julia Borawska, o których robi się ostatnio coraz głośniej.

 

Lookbook Sinsay SS 2013

 

Te wyjątkowe dziewczyny, których osobowość doskonale oddaje charakter marki Sinsay, możemy podziwiać zarówno w romantycznych dziewczęcych stylizacjach, jak i buntowniczej, bezkompromisowej odsłonie. W sieci można obejrzeć film wyprodukowany podczas sesji zdjęciowej dla najnowszej kolekcji.

 

Zdjęcia backstage z sesji zdjęciowej do lookbooka Sinsay SS 2013

 

W odważnych scenach występują wschodzące, nastoletnie gwiazdy modelingu - Julia Borawska i Krystyna Ziółek. Zobacz tutaj, jak premierową kolekcję Sinsay prezentują "the good bad girls". Julia pojawiła się również ostatnio w sesji zdjęciowej premierowego numeru polskiego wydania Harper's Bazaar, ma na swoim koncie współpracę z magazynem Pani czy okładkę dla VIVA! Moda.

 

Zdjęcia backstage z sesji zdjęciowej do lookbooka Sinsay SS 2013

 

O stylizację sesji zadbała blogerka i stylistka Areta Szpura, która wcześniej współpracowała m.in. z H&M, znana również jako założycielka streetwear'owej marki Local Heroes, której znakiem rozpoznawczym są T-shirty z oryginalnymi nadrukami, m.in. z kultowym już hasłem "Doing real stuff sucks". A za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk, którego zdjęcia publikowane są w magazynach Exklusiv, Pani czy Vice.

 

Zdjęcia backstage z sesji zdjęciowej do lookbooka Sinsay SS 2013

 

Sinsay to najnowszy brand w portfelu spółki LPP S.A., którego pierwsze sklepy otwarte zostały 1 marca 2013 roku. Sieć rozwija się dynamicznie - w 2013 roku ma powstać około 50 sklepów marki na terenie Polski. Planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki Sinsay. Projekty Sinsay są mocno osadzone w najnowszych trendach, a dodatkowym, niewątpliwym atutem marki będą przystępne ceny, umożliwiające nastoletnim fashionistkom zakupy wymarzonych T-shirtów, jeansów czy modnych akcesoriów.

 

 

 

 

 

Sinsay
Tagi: