W poszukiwaniu miejskiego ciepła - nowy jesienny lookbook House

18.10.2013 13:43

Marka House przedstawia swój najnowszy, jesienny lookbook. Znalazły się w nim propozycje na chłodniejszą aurę - warstwy, ciepłe dzianiny i futrzane akcenty, a wszystko sfotografowane na ruchliwych ulicach wielkiego miasta.

 

 

Za tło zdjęć do jesiennego lookbooka House tym razem posłużył Berlin - miasto otwarte modne i towarzyskie. Ekipa Housa'a sportretowała go wieczorem i nocą, ilustrując główne trendy w najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji marki.

 

W damskiej części kolekcji możemy liczyć na powrót grunge'owo-rockowych inspiracji, z charakterystyczną warstwową sylwetką i mieszanką faktur i wzorów, w tym obowiązkowej kraty i elementów stylu college'owego.

 

 

Są też akcenty bardziej dziewczęce i pastelowe kolory oraz nawiązania do stylu countryside, z miękkimi dzianinami, ciepłymi szalami i zabawnymi czapkami, które będą zbawieniem w coraz chłodniejsze, zimowe dni.

 

W męskiej kolekcji na jesienny sezon House proponuje przede wszystkim luźne, wygodne, miejskie fasony, jesienne płaszcze i kurtki, urozmaicone dodatkiem kraty, moro i pikowań, kolorowych melanży i futrzanych elementów, gdzieniegdzie ożywione mocniejszymi kolorami w nowoczesnych, młodzieżowych formach.

 

 

Autorem zdjęć do lookbooka jest stale współpracujący z marką Rafał Milach, a całość wyprodukowała agencja AFPHOTO. Autorką stylizacji jest Marta Kalinowska, makijaż i fryzury to dzieło Gosi Sulimy (AFPHOTO).

 

 

Lookbook powstawał pod czujnym okiem Brand Managera House - Grzegorza Chyły i Creative Directora marki - Maćka Czarneckiego.

 

 

House młodzieżowa marka odzieżowa kierowana do szerokiego grona osób ceniących swoje relacje z rówieśnikami i przyjemne sposoby spędzania wolnego czasu. To oferta także dla tych, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia. Obecnie pod marką House działa 190 salonów w Polsce i w 110 zagranicą.

 

 

 

 

 

House