Welcome to Miami! Kolekcja Mohito na sezon wiosna-lato 2014

05.02.2014 12:55

Miami - miasto luksusu, w którym nawet najbardziej nierealne pragnienia znajdują się tuż na wyciągnięcie ręki. W scenerii nowoczesnych drapaczy chmur i ekskluzywnych jachtów rozgrywa się pełna pasji historia kobiety i mężczyzny.

 

 

Gra, w której oboje świadomie uczestniczą, opiera się na wzajemnej fascynacji i przekonaniu o własnej sile. Mimo pozornie wyrównanych szans, i tak wiadomo, kto rozdaje karty w tej rozgrywce...

 

 

Wiosenno-letnia kolekcja Mohito to triumf sportowej elegancji wyrażanej poprzez konstrukcyjne kroje i energetyczną paletę kolorystyczną. Marka odwołuje się do trendów prezentowanych podczas najważniejszych pokazów sezonu SS 2014, ale interpretuje je w zgodzie z własną wizją kobiecości.

 

 

Wśród propozycji uwagę przykuwają wycięcia pokazujące fragmenty ciała, krótkie topy eksponujące talię czy ultrakrótkie spodenki. Klasyczne, ale jednocześnie bardzo nowoczesne połączenie czerni i bieli uzupełnione zostało o mocne pomarańczowe i złote akcenty.

 

 

Nowa kampania wizerunkowa została wyprodukowana przez grupę I Like Photo. Parę w obiektywie uchwycił Marcin Kempski - nie bez powodu jeden z najbardziej rozchwytywanych fotografów w Polsce, z którym marka w przeszłości współpracowała już kilkukrotnie. W jego zdjęciach jak zwykle odnajdziemy kobiecość, pewność siebie i energię, czyli wszystko to, na co marka od lat sukcesywnie stawia podczas projektowania kolejnych kolekcji.

 

 

W Miami powstał także film wizerunkowy stanowiący rozwinięcie historii, której zarys znajdziemy w sesji zdjęciowej. Prezentacja kampanii oraz kolejnych trendów obejmie swoim zasięgiem Internet, prasę i social media - profile Mohito w serwisach Facebook, Instagram i Pinterest oraz oficjalny blog marki.

 

 

Część kolekcji jest już dostępna w salonach, a jej kolejne partie będą wprowadzane do sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.

 

 

 

 

Mohito