Zimowa kampania House

24.10.2013 10:56

Nowa kampania promująca markę House to ciąg dalszy Berlińskich Impresji zapoczątkowanych tej jesieni. W zimowej odsłonie marka prezentuje najnowsze trendy na tle nowoczesnego miasta sportretowanego wieczorową i nocną porą.

 

 

Zdjęcia do kampanii zostały wykonane w Berlinie, którego ukryte zakamarki stanowią doskonałe tło do prezentacji najnowszych trendów marki House. Wśród nich pojawiły się wygodne dzianiny i warstwowe sylwetki, ale nie zabrakło również bardziej eterycznych propozycji, utrzymanych w miejskim stylu.

 

 

Autor zdjęć - Rafał Milach (AFPHOTO), w idealny sposób ujął indywidualny charakter dwójki bohaterów, których poza bliską relacją łączą wspólne pasje oraz zamiłowanie do muzyki i tańca.

 

 

Muzyczny klimat doskonale oddaje również teledysk, który powstał w ramach zimowej kampanii. Film zaczyna się spokojnie i leniwie, ale szybko przeradza się w pełną energii, spontaniczną miejską zabawę.

 

 

Reżyserem i operatorem jest Bart Pogoda (AFPHOTO), a tło muzyczne to dzieło Krystiana Wołowskiego, znanego z Dick 4 Dick, Emma Dax i D4D.

 

 

Stylizacje do sesji przygotowała Marta Kalinowska, a autorką makijażu i fryzur jest Gosia Sulima (AFPHOTO). Od strony kreatywnej nad kampanią czuwał Maciej Czarnecki, a całość powstała pod opieką Brand Managera marki, Grzegorza Chyły.

 

 

Kampanii towarzyszy też nowa odsłona strony internetowej, na której można zobaczyć zdjęcia oraz film kampanijny, jak również najnowszy zimowy lookbook marki.

 

 

 

 

 

 

 

House