tekst tygodnia

Duet idealny - nowa kolekcja zegarków Guess

W świecie mody niebieski zawsze odgrywał znaczącą rolę. W jednym sezonie delikatnie zaznacza swoją obecność, w innym zaś bezsprzecznie króluje. Tym razem marka Guess wykorzystuje moc koloru tworząc niepowtarzalną, chwytającą wzrok kolekcję zegarków dla niej i dla niego.

czytaj dalej >

Knitwear&Shirts - czyli casualowa linia Pierre Cardin AW14/15

Sportowe inspiracje, francuski szyk i casualowy luz - dzięki temu unikatowemu połączeniu kolekcja Knitwear&Shirts wpisuje się w najnowsze trendy męskiej odzieży, czyli połączenie mody business i casual. Propozycje marki Pierre Cardin na jesienno-zimowy sezon to produkty o zróżnicowanym stylu i wszechstronnym zastosowaniu, dzięki którym każdy aktywny mężczyzna będzie czuł się modnie i wygodnie.

czytaj dalej >

Nowy "Baby" dla dużych dziewczynek

Trzy modele wzbogacają wachlarz zegarków Casio z linii Baby-G. Designem oraz gamą funkcji przypominają G-Shocka, którego sprytnie zmniejszono i stylistycznie dopasowano do damskich preferencji.

czytaj dalej >

"Everyday Amaizing" - najnowsza kampania marki Esprit

We wrześniu ruszyła najnowsza jesienno-zimowa kampania marki Esprit "Everyday Amazing". Bazuje ona na niesamowitych historiach siedmiu inspirujących postaci - autentycznych, wyjątkowych i pięknych każdego dnia, które mają być wzorem do naśladowania dla kobiet na całym świecie.

czytaj dalej >

Gold, Champagne, Fuchsia - intrygujące zapachy w najnowszej kolekcji Kari

Nieuchronnie zbliża się koniec lata, a wraz z nim pojawia się tęsknota za beztroską wakacji. Jak podczas jesiennych miesięcy zatrzymać wspomnienie ciepłych dni? Marka Kari przygotowała niespodziankę i wprowadziła do sprzedaży kolekcję, jakiej jeszcze nie było! W sentymentalną podróż zabiorą nas wody perfumowane, dostępne w sklepach w nowej kolekcji na jesień-zimę 2014/15.

czytaj dalej >

Feel The Colour - kolekcja Andrzej Jedynak na sezon jesień-zima 2014/15

Sztuka od zawsze stanowiła ważne źródło inspiracji dla projektantów mody. W poszukiwaniu wyjątkowych pomysłów designerzy sięgają do dzieł malarskich i graficznych, interpretując je na nowo językiem mody. W sezonie AW 14/15 w kolekcji Andrzej Jedynak odnajdujemy nawiązania do modernizmu i kultury artystycznej bohemy. Feel The Colour to awangardowa gra kontrastów i eksperymentalne łączenia faktur, które ożywią zimowy look!

czytaj dalej >

Cliff Diving. Red Bull i Maurice Lacroix

Marka Maurice Lacroix została oficjalnym partnerem firmy Red Bull, w tegorocznej edycji zawodów organizowanych pod nazwą "The Red Bull Cliff Diving World Series". Czas, technika i kreatywność - to kluczowe elementy charakteryzujące skoki do wody z niewyobrażalnych dla zwykłych śmiertelników wysokości, wynoszących 27 metrów dla mężczyzn i 20 metrów dla kobiet.

czytaj dalej >