James Franco twarzą nowej kampanii okularów Gucci

27.08.2013 14:35

Dom Mody Gucci ma przyjemność poinformować, że aktor, scenarzysta i reżyser James Franco został nową twarzą kampanii okularów przeciwsłonecznych Gucci na sezon Jesień/Zima 2013. Kampania autorstwa Merta Alasa i Marcusa Piggotta, która ruszyła na całym świecie w sierpniu 2013 roku, podkreśla współczesny, klasyczny i elegancki styl nowej kolekcji, idealnie dopasowany do wyrafinowanej osobowości Jamesa Franco.

 

 

Promowany przez niego model okularów - Black Bamboo - inspirowany okularami pilotkami z lat 70. posiada metalową oprawę i bambusowe elementy. Na ciemnych lustrzanych soczewkach oraz zausznikach widnieje laserowo wygrawerowane logo Gucci. Całość sprawia, że ten charakterystyczny model, łącząc tradycję i nowoczesność, odzwierciedla filozofię współczesnego luksusu marki.

Bambus jest jednym z najbardziej charakterystycznych motywów Gucci. Od 1947 roku firma stosuje go w wielu swoich produktach, m.in. torebkach, biżuterii i okularach. Marka przygotowała także specjalne wideo, w którym przedstawiony został proces projektowania i tworzenia okularów z naturalnego bambusa. Wideo można obejrzeć na stronie internetowej Gucci.

Okulary zapakowane są w elegancki, skórzany futerał ozdobiony złotym logiem Gucci, co sprawia, że Black Bamboo są ekskluzywne i wyrafinowane. Model będzie dostępny w butikach Gucci oraz wybranych salonach optycznych od października 2013.

 

 

 

 

Gucci