Perfekcyjny makijaż - Soraya Make-up Sceniczny Anti Ageing SPF 10

12.05.2011 14:13

Make-up Sceniczny Anti Ageing – to przełomowy produkt opracowany specjalnie z myślą o artystach i kobietach, którzy szukają podkładu sprawdzającego się nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Kosmetyk perfekcyjnie kryje niedoskonałości i tuszuje zmarszczki, idealnie dopasowuje się do karnacji i wyrównuje koloryt skóry.

 

 

Zapobiega powstawaniu nowych zmarszczek oraz wygładza istniejące. Nawilża, odżywia oraz chroni skórę przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Od marca 2011r. ambasadorką produktu jest znana polska wokalistka – Edyta Górniak.

 

 

Make-up Sceniczny Anti Ageing to osiągnięcie wieloletnich badań Europejskiego Centrum Badań i Rozwoju Soraya we współpracy z gwiazdami. Receptura kosmetyku została oparta na innowacyjnych składnikach, które pozwalają osiągnąć długotrwały efekt nieskazitelnej i gładkiej cery oraz opóźniają procesy starzenia się skóry, gwarantując jej zdrowy i młody wygląd.

 

 

Nie zawiera parabenów, jest polecany do każdego typu cery, jest dostępny w 4 odcieniach: 01 piaskowy, 02 beżowy, 03 naturalny, 04 orzechowy.

 

 

Składniki aktywne:

•    Fioletowy ryż – swój fioletowy kolor zawdzięcza wysokiej zawartości antocyjanów, których właściwości antyoksydacyjne sprawiają, że skóra jest elastyczna i sprężysta.
•    Liftiline (hydrolizowane proteiny ze zboża) – substancja liftingująca o potrójnym działaniu: poprawia elastyczność, wygładza istniejące zmarszczki, gwarantuje błyskawiczny efekt napięcia skóry.
•    Witamina E pochodzenia roślinnego – zwana witaminą młodości – unieszkodliwia wolne rodniki, a tym samym opóźnia efekty starzenia, chroni skórę przed działaniem niekorzystnych czynników, aktywizuje i działa odżywczo na skórę, poprawia jej ukrwienie oraz zwiększa elastyczność tkanki łącznej, wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża.
•    D-Panthenol – prowitamina witaminy B5 – łagodzi i nawilża skórę, dzięki czemu staje się ona miękka i gładka.
•    Filtry UVA/UVB, SPF 10 – chronią skórę przed działaniem składników zewnętrznych.

 

 

Ambasadorka produktu – Edyta Górniak – podczas konferencji prasowej 21 marca 2011 powiedziała: - Bycie ambasadorem marki kosmetycznej to wielki zaszczyt. Wszyscy ścigamy się z czasem, chcemy wyglądać młodo i atrakcyjnie. Wygładzona, piękna skóra jest wizytówką naszej urody. Dobrze, że żyjemy w takich czasach, kiedy stworzono podkłady współpracujące z naszą skórą. Taki właśnie jest nowy produkt Soraya.

 

 

 

 

Soraya