Współczesna kobieta - brytyjska marka TONI&GUY z polską projektantką

23.11.2012 08:27

Brytyjska marka kosmetyków do stylizacji i pielęgnacji włosów TONI&GUY kontynuuję ideę Hair Meet Wardrobe - ideę, w której moda w naturalny sposób łączy się ze stylizacją włosów. W poniedziałek, 19 listopada w warszawskim klubie Basen odbył się pokaz polskiej projektantki Agnieszki Maciejak.

 

 

Stylizacje włosów 34 modelek powstały dzięki kosmetykom TONI&GUY. Cztery linie produktów promujące cztery style - Glamour, Classic, Creative i Casual pozwoliły stworzyć niezwykle kobiece, a zarazem nowoczesne fryzury.

 

 

Połączenie delikatnej linii włosów z charakterystycznym zaczesaniem do tyłu oraz błyszczące wykończenie dały efekt wyrafinowanej elegancji, idealnej dla współczesnej, pewnej siebie kobiety.

 

 

Do uzyskania takiego efektu styliści użyli kosmetyków TONI&GUY z linii Casual - Forming Spray Gel, Classic - Shine Gloss Serum oraz Glamour - Serum Drops - wszystkie dostępne w sieci drogerii Rossmann.

 

 

Zaprezentowaną przez projektantkę kolekcję Genus wyróżniały modelujące sylwetkę kroje oraz niestandardowe połączenie kontrastujących ze sobą tkanin i faktur, co wspólnie z fryzurami nawiązywało do idei total look  - głównej zasady, którą kieruje się brytyjska marka kosmetyków do włosów.

 

 

Efektowne uczesania współgrały z oryginalnymi kobiecymi sylwetkami proponowanymi przez Agnieszkę Maciejak, dopełniając się wzajemnie.

 

 

Marka TONI&GUY współpracowała już z Agnieszką Maciejak przy okazji launch eventu marki w Polsce w kwietniu tego roku. Charakterystyczne projekty Agnieszki Maciejak odzwierciedlały jedną z 4 linii stylizacyjnych marki TONI&GUY - linię Glamour.

 

 

To już kolejna owocna współpraca brytyjskiego lidera w dziedzinie stylizacji z topowymi projektantami w kraju. TONI&GUY od lat współpracuje również przy London Fashion Week, przygotowując stylizacje włosów do pokazów takich projektantów jak Matthew Williamson, Vivienne Westwood, Fashion East i innych.

 

 

 

 

 

 

 

TONI&GUY