Cliff Diving. Red Bull i Maurice Lacroix

01.08.2014 10:57

Marka Maurice Lacroix została oficjalnym partnerem firmy Red Bull, w tegorocznej edycji zawodów organizowanych pod nazwą "The Red Bull Cliff Diving World Series". Czas, technika i kreatywność - to kluczowe elementy charakteryzujące skoki do wody z niewyobrażalnych dla zwykłych śmiertelników wysokości, wynoszących 27 metrów dla mężczyzn i 20 metrów dla kobiet.

 

 

Ten ekstremalny sport doskonale pasuje dla nowoczesnej, odważnej i myślącej o przyszłości marce, jaką jest Maurice Lacroix. Współpracy z firmą Red Bull i skokami z klifów, marka dedykuje model zegarka Pontos S Extreme, który jest wykonany z ekskluzywnego stopu Powerlites i doskonale wpasowuje się przesłanie takich ekstremalnych wyczynów.

 

 

Your Time is now. Bądź ekstremalny

Zawody Cliff Diving są w tym roku organizowane przez firmę Red Bull po raz szósty i są najbardziej prestiżowymi zawodami tego typu w świecie. Są do nich zapraszani tylko najlepsi zawodnicy. W roku 2014 zawodu będą one rozgrywane w formie 7 cykli, zorganizowanych na trzech kontynentach. Mężczyźni wykonują skoki z platformy położonej 27 metrów nad powierzchnią wody, a kobiety z platformy 20 metrowej. W tej konkurencji jury ocenia skoki, przyznając punkty za wyskok, pozycję i ewolucje w powietrzu oraz moment wejścia pod wodę.

 

 

W tym ekskluzywnym i niebezpiecznym sporcie ryzyko jest codziennością. Atmosfera jest napięta, a w powietrzu można wyczuć obawę o niespodziewane zwroty wypadków i inne niebezpieczeństwa. To jest wyzwanie dla zegarków, jako partnera tego wyjątkowego sportu. Pobyt na platformie, bliskość skoku wywołuje niezwykłe emocje. W ciągu 3 sekund, od rozpoczęcia skoku, do momentu zanurzenia w wodzie, sportowiec osiąga prędkość spadania 85 km na godzinę i przeciążenie rzędu 5G. Ryzyko jest zbyt duże, by je rozpamiętywać, a jest tylko mały margines możliwego do popełnienia błędu. Ciało skoczka jest w rękach siły grawitacji, wejście do wody musi być perfekcyjne.

 

 

Jak przekazuje Marc Glaeser, dyrektor marki Maurice Lacroix: - "Firma Maurice Lacroix jest duma ze współpracy z Red Bull Cliff Diving World Series. Rozwijający się, dający niezwykle wrażenia estetyczne i spektakularny sport, oddaje pasję całej naszej marki do pomiaru czasu, szeroko pojętej techniki i ekstremalnych wyzwań".

 

 

Podczas zawodów Red Bull Cliff Diving World Series Maurice Lacroix będzie prezentował zegarki z linii Pontos S Extreme. Użyty dla wykonania kopert tych modeli stop Powerlite, występuje w trzech rożnych kolorach: czarnym, khaki i granatowym. Stworzony do ekstremalnego użytkowania zegarek, perfekcyjnie pasuje do tego rodzaju zawodów, choćby biorąc pod uwagę twardość materiału koperty i jego trzy razy mniejszą od stali wagę.

 

 

Zaangażowanie w skoki do wody z klifów, przyniosło powołanie trzech nowych ambasadorów marki Maurice Lacroix, wyróżniających się w tej dyscyplinie sportu. Są nimi: Rosjanin - Artem Silchenko, Kolumbijczyk - Orlando Duque i Amerykanin - David Colturi.


opracowane na podstawie materiałów prasowych marki Maurice Lacroix

 

 

Wszystkie zdjęcia: Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix

 

 

 

 

 

 

Maurice Lacroix
Tagi: