Henri Lloyd na targach Wiatr i Woda - marka przyciąga najlepszych

20.03.2012 16:29

Podczas tegorocznych targów Wiatr i Woda firma Henri Lloyd promowała nową kolekcję odzieży, obuwia i akcesoriów dla żeglarzy. Przyciągała ona uwagę szerokiego grona pasjonatów, w tym także sław polskiego żeglarstwa, doceniających wysoką jakość wyrobów produkowanych przez Henri Lloyd.

 

 

Po raz dwudziesty czwarty miłośnicy sportów wodnych, jak też aktywnego wypoczynku w naturalnym środowisku, mieli okazję uczestniczyć w największej imprezie wystawienniczej tej branży. W  tym  roku targi Woda i Wiatr odbyły się w dniach 1-4 marca w hali Centrum EXPO XXI w Warszawie.

 

 

Pośród wystawców z Polski, Europy i świata nie zabrakło firmy Henri Lloyd, która uchodzi za światowego lidera w swej dziedzinie. Oprócz aktywnego uczestnictwa, ponownie wpisała się ona na listę sponsorów targów.

 

 

Odwiedzający stoisko Henri Lloyda mogli zapoznać się np. z linią Shockwave, będącą efektem współpracy z legendą francuskiego żeglarstwa Offshore - Bernardem Stammem oraz trzykrotnym złotym medalistą olimpijskim Benem Ainsliem. Zaprezentowano także kolekcję Blue Eco produkowaną z włókna poliestrowego w technologii opracowanej przez japońską firmę Teijin, wyspecjalizowaną m.in. w wytwarzaniu produktów przyjaznych środowisku.

 

 

Nowością wzbudzającą szczególną ciekawość były buty Extreme Waterproof Boot, zaprojektowane w nowym systemie Twin - Skin. Tworzy on dwie wodoodporne bariery dające ochronę zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Staje się tak dzięki połączeniu unikalnej, regulującej temperaturę w obuwiu warstwie Outlast Technology z opcją regulowanego dopasowania.

 

 

Zainteresowanie tym oryginalnym i nowoczesnym produktem wyraził podczas targów kapitan Roman Paszke. Buty chwalił także inny uczestnik słynnego wyścigu dookoła świata "The Race" z 2000 roku - kapitan Jarosław Kaczorowski. Kolejną nowością, którą zaprezentowano była kurtka rejsowa Freedom Jacket zapewniająca dodatkowy poziom ochrony oraz wytrzymałości. Uzupełnieniem tegorocznej oferty Henri Lloyda był zwiastun kolekcji odzieży casualowej na sezon wiosna-lato 2012.

 

 

Zdaniem dyrektora generalnego firmy Henri Lloyd, Andrzeja Schuetza, udział firmy w tegorocznych targach był udany. Głównym celem było przede wszystkim promowanie marki. Bardzo duża liczba odwiedzających stoisko, zwłaszcza osób profesjonalnie i zawodowo zajmujących się żeglarstwem, potwierdza, że firma się rozwija i ma się dobrze.

 

 

 

 

 

Henri Lloyd