Polska premiera kosmetyków do makijażu - KOBO Professional

23.11.2010 14:13

W klubie "El Presidente" w Warszawie odbyła się konferencja z okazji wprowadzenia na rynek nowej marki profesjonalnych kosmetyków do makijażu KOBO Professional. Produkty firmy KOBO są kierowane nie tylko do zawodowych makijażystów, ale również do wszystkich kobiet, które lubią eksperymentować z makijażem.

 

 

O wyzwaniach stojących przed nowoczesną kosmetologią, pracy wizażystów i roli makijażu opowiadały Agnieszka Jaszczuk, dyrektor marketingu sieci Drogerie Natura, odpowiedzialna za wprowadzenie marki na rynek polski, Kasia Kozłowska-Kołodziejska, ceniona makijażystka i stylistka, zaproszona do współpracy jako główna makijażystka marki, Aldona Karczmarczyk, znana fotografka gwiazd oraz aktorka Kasia Zielińska. Spotkanie poprowadził Piotr Kempa.

 

 

KOBO Professional to najnowszej generacji kosmetyki do makijażu, które charakteryzują się niezwykłą trwałością i łatwością aplikacji. Wybierając produkty KOBO, każda konsumentka może liczyć na profesjonalny efekt wykonanego w domu makijażu, który nie obciąży zanadto jej kieszeni. Marka KOBO Professional oferuje bogatą paletę zarówno produktów, jak i kolorów.

 

 

W nowej linii znajdziemy intensywne, odważne barwy, które odpowiedzą na potrzeby kobiet oczekujących od makijażu wyrazistości. Jednocześnie z kosmetyków KOBO mogą z powodzeniem korzystać zarówno wizażyści podczas profesjonalnych sesji zdjęciowych, jak i te panie, które szukają w makijażu lekkości i preferują styl klasyczny.

 

 

Głównymi tematami polskiej premiery kosmetyków KOBO Professional była praca wizażystów oraz rola makijażu zarówno na planie zdjęciowym, jak i w codziennym życiu. Wstępem do dyskusji była prezentacja atutów nowej linii KOBO Professional przeprowadzona przez Agnieszkę Jaszczuk, dyrektora marketingu sieci Drogerie Natura, odpowiedzialną za wprowadzenie marki KOBO Professional na rynek polski.

 

 

Stworzenie linii KOBO Professional nie mogło obyć się bez udziału profesjonalistów. Do współpracy zaproszona została znana w Polsce i Europie makijażystka Kasia Kozłowska - Kołodziejska, dyrektor artystyczny Professional School of Makeup & Style KozlowskaVisage. To ona właśnie  jako niezależny ekspert czuwała nad jakością i kolorystyką kosmetyków KOBO. Ponadto na sezon jesienno-zimowy 2010 wykreowała kolekcję makijażu CHIC, której twarzą została znana aktorka Kasia Zielińska.

 

 

Podczas konferencji autorka kolekcji miała okazję opowiedzieć o swoich inspiracjach oraz porozmawiać z kolejną profesjonalistką, na co dzień współpracującą z makijażystami, Aldoną Karczmarczyk, jedną z najbardziej rozchwytywanych obecnie polskich fotografów celebrities. Rozmowa dotyczyła pracy wizażystów na planie zdjęciowym, oczekiwaniach gwiazd i artystów oraz potrzeb wobec makijażu zwykłych kobiet. Kasia Kozłowska - Kołodziejska opowiedziała również, w jaki sposób na potrzeby te odpowiadają kosmetyki KOBO Professional.

 

 

Dowodem możliwości, jakie dają profesjonalne produkty KOBO, był pokaz kreacji inspirowanych kolekcją makijaży CHIC. Miał on podkreślić, że kosmetyki Kobo mogą być wykorzystane zarówno do wykonania profesjonalnego makijażu, jak i do zabawy i kreowania własnego wizerunku. Inspiracją Kasi Kozłowskiej - Kołodziejskiej przy tworzeniu makijażu dla KOBO Professional były z jednej strony światowe trendy, a z drugiej niezwykłe kolory występujące w przyrodzie.

 

 

W przypadku kolekcji CHIC motywem przewodnim stały się szmaragdowa zieleń, granat, turkus lagoon i szafir w połączeniu z elegancką czernią i niezwykłym blaskiem pawich piór. Twarzą kolekcji została znana aktorka Kasia Zielińska, która świetnie wpisała się w kolorystykę makijażu, tworząc wizerunek kobiety tajemniczej i zmysłowej, pełnej wyrafinowanego szyku i elegancji. Ostatnim punktem programu było pojawienie się na scenie Kasi Zielińskiej, która tego dnia wcieliła się w rolę modelki, a potem rozmowa z nią na temat wrażeń przy tworzeniu zdjęć do kolekcji makijażu dla KOBO Professional.

 

 

Po konferencji goście mieli możliwość zapoznania się z produktami KOBO Professional oraz obejrzenia z bliska efektów pracy wizażysty. Produkty KOBO Professional są dostępne od września 2010 roku wyłącznie w licznych Drogeriach Natura na terenie całego kraju. Świetnie przeszkolony personel kompetentnie dobierze odpowiednie kosmetyki dostosowane do potrzeb każdej klientki. Marka zadbała również, aby konsumentki mogły samodzielnie dokonywać wyborów w zgodzie z określonymi preferencjami. W zależności od typu urody mogą wybierać produkty z symbolem słoneczka, oznaczającym kolor ciepły, gwiazdki - kolor zimny lub literą N - neutralny, który nie wpływa na kolorystykę karnacji.

 

 

Marka KOBO Professional powstała z pasji do makijażu. Jej twórcom przyświecała idea, aby profesjonalny kosmetyk był dostępny dla każdej kobiety, zarówno cenowo, jak i terytorialnie. O jakości kosmetyków KOBO zdecydowały doskonałe kompozycje składników, bardzo duży wybór pigmentów oraz wysokie walory aplikacyjne. Te cechy, zarezerwowane dotąd tylko dla kosztownych kosmetyków, czynią tę markę wyjątkową na powszechnie dostępnym rynku drogeryjnym. Kosmetyki KOBO są pierwszą taką ofertą skierowaną nie tylko do makijażystów, ale także do wszystkich wymagających kobiet.

 

 

To odpowiedź na poszukiwanie produktów, które pozwolą wyczarować trwały i piękny makijaż - zarówno dzienny i wieczorowy, jak również fashion - zgodny z trendami kreowanymi przez europejskie stolice mody. Marka Kobo Professional otwiera drzwi do niezwykłego, barwnego świata kosmetyków profesjonalnych - świata, dostępnego dotąd dla nielicznych. Wysoka jakość składników, bogactwo odważnych kolorów i szczypta wysublimowanej prostoty opakowań - czynią KOBO wyjątkowym koktajlem dla makijażowych zmysłów. Warto ulec jego pokusie...

 

 

 

 

KOBO Professional