Pure Evil - jesienna kampania CROPP

08.09.2011 14:44

Grupa młodych ludzi na rowerach przemierza miasto i wymierza sprawiedliwość w niekonwencjonalny sposób. Ich twarze kryją oryginalne, jaskrawe maski. Mówią o sobie Pure Evil Crew. Są bohaterami najnowszej kampanii marki CROPP, promującej kolekcję jesienno-zimową, która rozpoczęła się 2 września.

 

 

Pure Evil Crew to grupa czworga, młodych i aktywnych przyjaciół, którzy postanowili walczyć ze zjawiskami irytującymi ich rówieśników. Podejmują swoje działanie, gdy większość osób pozostaje obojętna.

 

 

Walczą między innymi z utrudnieniami dla rowerzystów i pieszych poruszających się po mieście czy z właścicielami psów, niesprzątającymi po swoich pupilach. Zawsze szukają kreatywnego i nie zawsze "grzecznego" rozwiązania tych problemów, balansując na granicy legalności.

 

 

Początkiem kampanii było uruchomienie serwisu internetowego w nowej odsłonie oraz publikacja w serwisie YouTube pierwszego z planowanej serii filmów rejestrujących akcje ekipy Pure Evil. Film błyskawicznie rozprzestrzenił się w sieci i wywołał burzliwą dyskusję na forach i portalach społecznościowych.

 

 

Od 2 września miał 201 tysięcy wyświetleń i 389 komentarzy w serwisie YouTube, 647 "wykopów" w serwisie wykop.pl, 2300 "okejek" w serwisie JoeMonster.org, a ponad 12 tysięcy internautów podzieliło się linkiem do filmu w serwisie Facebook. Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Wiele osób zadeklarowało chęć przyłączenia się do Pure Evil Crew oraz zaproszenia ich do swojego miasta, aby zmierzyli się z podobnymi problemami.

 

 

Wyrazistym elementem kampanii Pure Evil są również zdjęcia oraz seria krótkich filmów, autorstwa Łukasza Ziętka, zarejestrowanych podczas nocnych sesji zdjęciowych w Berlinie. Wypełniają one serwis internetowy, tworząc jego mroczny i tajemniczy klimat, inspirowany charakterem miasta.

 

 

W najbliższym czasie planowane są kolejne działania w ramach koncepcji Pure Evil, w tym emisja kolejnych filmów z udziałem ekipy. Charakterystyczne logo Pure Evil trafiło na produkty dostępne w sieci sklepów Cropp Town. Pomysłodawcą platformy kreatywnej kampanii jest agencja interaktywna Engine we współpracy z Działem Marketingu CROPP.

 

 

Kampania: CROPP
Agencja: Engine
Copywriter: Tomasz Okulicz
Art Director: Michał Sosiński
Zdjęcia: Łukasz Ziętek
Wideo: Agencja Engine i dom produkcyjny OP1?
Stylizacja: Elwira Rutkowska
Makijaż i fryzury: Zofia Krasuska - Kopyt
Produkcja sesji foto: Ewa Pawlikowska
Lokalizacja: Berlin, Warszawa

 

 

CROPP to marka odzieżowa dla młodych indywidualistów, otwartych i ciekawych świata, którzy strojem wyrażają swoje poglądy i manifestują niezależność. Kolekcje wyróżniają się modnym młodzieżowym wzornictwem, inspirowanym streetartem, miejskimi sportami i muzyką. CROPP to marka miejska, która najlepiej czuje się na ulicach, w klubach, wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie chcą pokazać, że mają styl i niebanalny pomysł na siebie.

 

 

 

 

CROPP
Tagi: