Reebok CrossFit - nowy wymiar fitnessu

21.11.2011 15:18

Reebok CrossFit współpracuje z londyńskimi artystami - wspólnie stworzyli największy na świecie Obraz 3D. Reebok oraz CrossFit kontynuują swoje działania, polegające na zachęceniu ludzi z całego świata do dbania o swoja formę fizyczną. Tym razem wspólnie pobili dwa Rekordy Świata - stworzyli Największy Obraz 3D oraz Najdłuższy Obraz 3D - w trakcie Światowego Dnia Rekordów Guinessa.

Aby osiągnąć zamierzony cel, Reebok CrossFit podjął współpracę z mieszkającymi w Londynie artystami ulicznymi "3D Joe and Max" - stworzyli oni w przestrzeni miejskiej zapierające dech w piersiach, zjawiskowe dzieło.

 

Twórca największego i najdłuższego obrazu 3D na świecie, Joe Hill,
z dyplomami potwierdzającymi pobicie rekordu Guinessa w tych dwóch kategoriach

 

Obraz, o imponujących wymiarach - 1160,4 m2, został oficjalnie zaprezentowany 17 listopada przy obecności ponad 200000 osób z całego świata, które spotkały się, aby wspólnie świętować Dzień Rekordów Guinessa. Do tej pory imponujący rekord największego na świecie Obrazu 3D należał do chińskiego artysty Qi Xinghua i wynosił 892,15 m2. Reebok CrossFit nie tylko pobił dotychczasowy wynik, ale również zapewnił sobie wpis w Księdze Rekordów Guinessa w kategorii Najdłuższy Obraz 3D na świecie (dotychczasowy rekord to 60,46 m).

Wyjątkowy obraz, technicznie określany jako anamorficzna sztuka ulicy, przedstawia będzie niebezpieczne urwiska i krawędzie klifu i był prezentowany na obszarze Canary Wharf w londyńskiej West India Quay - od czwartku 17 listopada, do piątku 18 listopada. Wizualna ekstrawagancja obrazu sprawiła, że stworzył on interaktywne otoczenie 3D, które stało się pretekstem do zachęcania ludzi do uprawiania sportu i spróbowania takich ćwiczeń z zakresu treningu CrossFit, jak pull-up i kettle bell swings.

 

Joe Hill - twórca największego i najdłuższego obrazu 3D na świecie

 

Dzięki gigantycznemu Obrazowi 3D podczas ćwiczeń powstawało wrażenie, jakby wisiało się nad przepaścią lub stało na skraju urwiska. Aby wziąć udział w tym niesamowitym wydarzeniu i być na Canary Wharf podczas bicia rekordu Guinessa, uczestnicy zostali poproszeni o otagowanie siebie i dzielenie się na Facebooku swoją aktywnością na tle nowopowstałego dzieła 3D.

W tym roku, Reebok, czyli jedna z wiodących na świecie marek fitnessowych nawiązała współpracę z CrossFit - rewolucyjnym siłowo-wytrzymałościowym programem treningowym. Reebok i CrossFit wspólnie dążą do zmiany sposobu, w jaki ludzie postrzegają, definiują i praktykują fitness. Dla wielu ludzi na całym świecie fitness to aktywność podejmowana z poczucia obowiązku, na podstawie zaleceń lekarza lub w celu utrzymania stałej masy ciała. Reebok chce przez promowanie treningu CrossFit wprowadzić alternatywę - dlatego promuje fitness w całkowicie nowej odsłonie.

 

Reebok Street Artwork na Canary Wharf w West India Quay w Londynie - przygotowania

 

Reebok został sponsorem tytularnym CrossFit Games, światowej premiery wydarzenia mającego na celu znalezienie człowieka o najlepszej kondycji na świecie - Fittest on Earth. Reebok CrossFit prezentuje również CrossFit "boxes" - to określenie używane jest na całym świecie do opisania sal gimnastycznych przeznaczonych dla tej dziedziny - oraz przedstawia kolekcję butów i ubrań zaprojektowanych specjalnie do treningu i zawodów CrossFit.

 

Reebok Street Artwork na Canary Wharf w West India Quay w Londynie - przygotowania

 

- Każdy wie, że fitness jest ważny, ale nie jest to coś, co ludzie robią dlatego, że chcą - powiedział Chris Froio, Global Head of Fitness w Reebok. - Nasza współpraca z CrossFit to nie tylko tworzenie przełomowych butów i strojów do ćwiczeń czy sponsorowanie wydarzeń. Współpracujemy z CrossFit także dlatego, że jest to niesłychanie efektywny program ćwiczeń, a także unikalne doświadczenie, które stanowi świetną zabawę, a przy okazji buduje społeczność. Osiąganie pożądanych rezultatów sprawia, że coraz więcej ludzi wybiera CrossFit, aby osiągnąć jeszcze więcej dzięki odmieniającemu życie, bezcennemu doświadczeniu.

 

Reebok Street Artwork na Canary Wharf w West India Quay w Londynie

 

Greg Glassman, współzałożyciel CrossFit, powiedział: - Celem CrossFit jest zmiana świata poprzez trening, dlatego współpraca z Reebok - firmą, która powstała na fundamencie fitnessu i treningu, które są częścią jej DNA - jest doskonałym krokiem. Pasja Reebok do fitnessu jest widoczna we wszystkich aktywnościach marki - od produktów, które wytwarza do sposobu, w jaki pracownicy Reebok przyjęli kulturę CrossFit - wspólnie pracujemy, aby pokazać światu fitness.

 

Reebok Street Artwork na Canary Wharf w West India Quay w Londynie

 

Reebok to czołowy światowy projektant, producent i dystrybutor obuwia, strojów i sprzętu sportowego. Jako globalna marka wywodząca się z USA, Reebok jest pionierem w branży towarów sportowych z bogatą tradycją biegową, treningową i fitnessową. Jako przedsiębiorstwo zależne od Grupy Adidas, firma działa w ramach różnorodnych oddziałów pod markami Reebok, Reebok-CCM Hockey oraz Sports Licensed Division.

 

Reebok Street Artwork na Canary Wharf w West India Quay w Londynie

 

CrossFit, Inc. to jedna z czołowych firm zajmujących się rozwijaniem programów fitness i wystawiających certyfikaty dla specjalistów fitness na całym świecie. Stworzony przez Grega i Lauren Glassman, CrossFit to program budowy siły i kondycji dla setek utalentowanych i zawodowych profesjonalnych sportowców, a także setek tysięcy amatorów. CrossFit oferuje zawodowe kursy kończące się zdobyciem certyfikatu zawodowego (np.: CrossFit Kids program); publikuje CrossFit Journal, a także tworzy i prowadzi CrossFit Games - doroczny event mający na calu znalezienie i odznaczenie Fittest on Earth (czyli najsprawniejszego fizycznie mężczyzny i kobiety). Aktualnie na świecie istnieje ponad 2500 stowarzyszonych w globalną sieć treningową siłowni. Więcej informacji na stronie internetowej CrossFit.

 

 

 

Reebok
Tagi: