Kuszące kobiety w kuszącej biżuterii Pilgrim

08.02.2010 20:36

W dniu pierwszej sesji zdjęciowej duńskiej marki biżuteryjnej Pilgrim w Polsce, w studiu fotograficznym Melon już od rana panowała atmosfera ekscytacji. Do pracy ruszyli wszyscy - stylistki, makijażystki, fryzjerzy i fotografowie. W rolach głównych wystąpiły: Joanna Krochmalska, Grażyna Wolszczak i biżuteria Pilgrim.

Stylistki z morza dodatków bransoletek, kolczyków, naszyjników, zegarków i zawieszek komponowały niesamowite stylizacje. Makijażystka i fryzjer pracowali nad wyglądem modelek. Ze swoich magicznych kuferków raz po raz wyjmowali kosmetyki, które później, w blasku fleszów, wydobywały głębię oczu, szlachetne kości policzkowe i zmysłowe usta modelek. Kiedy stylistki wykonały ostatnie poprawki rozpoczął się właściwy show. Swoją pracę wykonał też fotograf. Inspirująca muzyka, światło reflektorów, blandy i wentylatory potęgowały ekspresję i energię, jaka wydobywała się podczas sesji.

Po serii zdjęć zmieniały się stylizacje, hipiska zamieniła się w kobietę glamour, elegantka w chłopczycę. Stylistki dobierały biżuterię z pośród setek wzorów Pilgrim, w których całą ekipa zakochała się od pierwszego wejrzenia. W sesji uczestniczył także Henryk Hjortholm - dyrektor marki Pilgrim na Polskę. To właśnie on szczególnie zwracał uwagę na prezentację biżuterii i starannie wybierał zdjęcia, ponieważ to właśnie Grażyna Wolszczak i Joanna Krochmalska będą towarzyszyły marce Pilgrim przez cały sezon wiosna - lato 2010.

O marce Pilgrim:
Thomas Adamsem i Annemette Markvad podróżując po świecie, rozpoczęli sprzedaż własnoręcznie produkowanej biżuterii na ulicznych straganach i festiwalach rockowych. Było to w roku 1980. W 1983 powstała firma Pilgrim, która obecnie liczy 300 pracowników. W Polsce biżuteria marki Pilgrim dostępna jest w sprzedaży od 30 stycznia 2010 r. w Fashion House Outlet Centre w Piasecznie oraz od 1 lutego w sklepie internetowym stylea.pl. Dystrybutorem marki Pilgrim jest firma Pro Tempore Sp. z o.o.

Pilgrim