Emporio - męska biżuteria Giorgio Armani

03.12.2008 12:30
Klasa, smak, styl, ponadczasowa elegancja i prestiż, a zarazem wyrafinowana prostota. Takie są pierwsze skojarzenia z marką Armani. Podczas gdy inne gwiazdy mody rozbłyskują na na firmamencie na krótką chwilę i równie szybko gasną, Armani nieprzerwanie od ponad 30 lat utrzymuje się w ścisłej czołówce kreatorów, a jego nazwisko wciąż stanowi synonim słowa STYL.

Klasa, smak, styl, ponadczasowa elegancja i prestiż, a zarazem wyrafinowana prostota. Takie są pierwsze skojarzenia z marką Armani. Podczas gdy inne gwiazdy mody rozbłyskują na na firmamencie na krótką chwilę i równie szybko gasną, Armani nieprzerwanie od ponad 30 lat utrzymuje się w ścisłej czołówce kreatorów, a jego nazwisko wciąż stanowi synonim słowa "styl".

Luksusowe suknie i garnitury, biżuteria i perfumy, ale także linia młodzieżowa, dżinsy i ubrania sportowe... Giorgio Armani to twórca uniwersalny. Niezależnie od tego, jaką dziedziną mody się zajmie, efekt zawsze będzie znakomity. Według analityków rynku Armani jest jedną z najbardziej pożądanych marek na świecie. Jest jednym z ulubionych projektantów gwiazd - jego kreacje doceniają i często noszą, pośród wielu innych gwiazd m.in.: Tom Cruise, Katie Holmes, Jodie Foster, Rene Russo, Mel Gibson, Sophia Loren, Glenn Close, Sean Connery, Tina Turner czy Arnold Schwarzenegger.

Męska biżuteria to rzecz z reguły niedoceniana. Właściwie przyzwyczailiśmy się już do myśli, że każdy nowoczesny mężczyzna w swojej garderobie posiada np. kilka par eleganckich spinek do mankietów koszuli, bransoletę, naszyjnik czy łańcuszek, ozdobną obrączkę lub sygnet. Jednak wciąż jeszcze pokutuje wśród wielu przekonanie, że mężczyzna który używa tego typu ozdób, tak naprawdę przestaje być w stu procentach męski...

Nic bardziej mylnego - wszystko zależy od odpowiedniego doboru elementów biżuterii - do urody, stylu i stroju współczesnego mężczyzny. Właściwy wybór akcesoriów i ozdób może jeszcze bardziej podkreślić styl i męskość naszych Panów. Tym z nich, którzy cenią sobie w tych dodatkach oryginalność, efektowny wygląd i nieco drapieżny look macho, polecamy prezentowaną dziś biżuterię Emporio od Giorgio Armaniego.

Najnowsza kolekcja męskiej biżuterii Emporio Armani dostępna jest w polskich sklepach już od początku 2008 roku. Niepowtarzalne bransolety i naszyjniki męskie Emporio Armani są wykonane w całości z przyciemnianego srebra próby 925 i dodatkowo udekorowane elementami skórzanymi, drewnianymi oraz wykonanymi z kości. Długość bransoletki wynosi 21,5 cm, a naszyjnika 70 cm.

Te imponujące męskie gadżety z tej kolekcji mają charakter szorstkiej męskości - przyciemnione srebro, czarna skóra, ciemne drewno. Do biżuterii dołaczany jest zawsze certyfikat autentyczności oraz woreczek do przechowywania i szmatka do polerowania. Ceny każdej sztuki tej męskiej biżuteri oscylują w granicach od około 1200 do około 1400 złotych.

Połączenie ciemnego, dość matowego srebra z elementami wykonanymi z cielęcej, czarnej skóry o lekko nierównej fakturze oraz z elementami z ciemnego drewna i kości, zestawione z wyrazistym srebrnym, nieodmiennie rozpoznawalnym przez niemal wszystkich logiem marki - orłem z inicjałami Giorgio Armani z pewnością przyciągnie wzrok i będzie stylowym dodatkiem i uzupełnieniem męskiej garderoby.


W dzisiejszej modzie męskie bransolety, o ile nie są to orydynarne łańcuchy, są w dobrym guście. Bransoleta prezentowana obok, to naprawdę ładna i stylowa, masywna, skórzana plecionka z dużym zapięciem. Autorem projektu jest oczywiście Emporio Armani. Swoim stylem i przekazem, jaki ze sobą niesie, wydaje się najbardziej odpowiednia dla młodych, przebojowych, odzważnie ubierających się mężczyzn.

Mogą ją nosić zarówno w pracy, do luźnych, biznesowych ubrań w stylu casual, jak również po południu i wieczorami w czasie niezobowiązujących spotkań towarzyskich, czy też do absolutnie luźnych wakacyjnych szortów, bluz i koszul polo. Jej cena jest nieco niższa niż omawianej wyżej biżuterii, w której głównym elementem jest srebro, i wynosi około 600 złotych.

Od dłuższego czasu już nie tylko krawaty mogą ozdabiać szyje Panów - coraz większym zainteresowaniem cieszą się naszyjniki wykonane z naturalnych rzemieni, skóry i srebra. Klasyczne, proste, eleganckie wzory nadają się nie tylko do luźnego stroju, ale również świetnie prezentują się w połączeniu z garniturem i białą koszulą.

Skóra, drewno, kość oraz połaczenie ciemnej, prawie czarnej kolorystyki dodatków z kolorem ciemnego srebra, dodadzą każdemu mężczyźnie wyrazu i pewności siebie. Oryginalne wzory męskich bransolet i naszyjników, ciekawe połączenia rzemieni ze srebrem, to zupełnie coś nowego w męskiej modzie.

Emporio Armani to oczywista wysoka jakość wykonania, typowo męskie wzory, szlachetne metale, które przypadną do gustu każdemu mężczyźnie. Łatwo i z klasą uzupełnią stój prawdziwego mężczyzny, a może nawet zastąpią tradycyjny zegarek czy krawat. To zupełnie nowe spojrzenie na męską modę. Proste, nieco futurystyczne kształty ozdób podkreślają męskość i dodają mężczyźnie tajemniczości.

Bransolety i naszyjniki Armaniego przeznaczone są dla odważnych mężczyzn - duże elementy, wyraźne wzory będą świetnym dodatkiem do codziennego stroju, na eleganckie przyjęcia czy wieczorne prywatki. Męskie, wyrafinowane, a zarazem dyskretne wzory biżuterii Emporio Armani ucieszą każdego dbającego o swój image Pana.

Pierwszy sklep Emporio Armani w Polsce mieści się w Warszawie, na ul. Nowy Świat 7, jego powierzchnia to aż 340 m2. Dostępna w nim jest kolekcja damska i męska – ubrania, dżinsy, wszelkie dodatki, a wśród nich również i biżuteria oraz perfumy projektanta.

Pełna oferta biżuterii Emporio Armani dostępna jest w Polsce w następujących sklepach: 




* Warszawa ul. Nowy Świat 7 Sklep Emporio Armani 
* Warszawa Jubiler Al. Jerozolimskie 11/19
* Warszawa Pasja Promenada Ostrobramska 75c
* Warszwa Swiss Galeria Mokotów
* Wrocław Auchan Bielany Wrocławskie
* Gdańsk Manhattan Sklep Timeless Grunwaldzka 82


Marka Armani
Grupa Armani jest obecnie jedną z wiodących grup działających w sektorze mody i dóbr luksusowych na świecie. Zatrudnia ona blisko 5 tysięcy pracowników i posiada 13 fabryk, a jej zyski ze sprzedaży na całym świecie sięgają 4 miliardów euro. Zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją i sprzedażą mody i produktów takich jak odzież, dodatki, okulary, zegarki, biżuteria, elementy wystroju wnętrza, perfumy i kosmetyki.

W latach 90., Giorgio Armani zainspirowany modą uliczną, wzbogacił kolekcję o dżinsy i stroje młodzieżowe, a także tańszą linię A/X (Armani Exchange), adresowaną do szerszej klienteli. W tej chwili do jego brandów należą: oryginalna linia Giorgio Armani, Giorgio Armani Privé, Armani Collezioni, Emporio Armani, AJ - Armani Jeans, AX - Armani Exchange, Armani Junior, Armani Baby i zajmujące się wystrojem wnętrz Armani Casa. Grupa Armani ogłosiła również swoje plany otwarcia wyjątkowej sieci luksusowych hoteli i domów wypoczynkowych w najważniejszych miastach i miejscach świata.

Dziś Armani jest nie tylko wielkim kreatorem mody, ale również prezesem i dyrektorem zarządzającym jednego z najsłynniejszych domów mody, skupiającego ponad 300 sklepów w 40 krajach. Ekskluzywna sieć sprzedaży obejmuje obecnie: 73 butiki Giorgio Armani, 12 Sklepów Armani Collezioni, 140 sklepów Emporio Armani, 118 sklepów AX - Armani Exchange, 18 sklepów AJ - Armani Jeans, 7 sklepów Armani Junior, 1 sklep Giorgio Armani Accessori i 25 sklepów Armani Casa łącznie w 46 krajach.

Od śmierci przyjaciela i współpracownika, Sergia Galeottiego, w 1985 roku, projektant kieruje swoim imperium w pojedynkę. Sprawuje kontrolę zarówno nad strategią rozwoju firmy, jak i wszystkimi aspektami projektowania. Nie powiodły się próby i wysiłki innych marek (m.in. Gucci) zmierzające do wykupienia firmy. Armani to imperium jednego władcy, który mimo upływu lat i skończonego w lipcu 74. roku życia, wciąż trzyma rękę na pulsie wydarzeń, rozwijając markę w nowych kierunkach.

Giorgio Armani
od ok. 600 PLN