Trend na czasie. Ceramiczne zegarki Lacoste

07.01.2013 16:44

Dla tych, którym znudziły się zegarki ze stali szlachetnej, na skórzanym pasku lub te kolorowe z plastiku, marka Lacoste przygotowała alternatywę w postaci szalenie wyszukanych czasomierzy z ceramiki.

 

 

Wprowadzając na rynek kolekcję Lacoste Biarritz dała też możliwość wyboru zegarka zrobionego w całości z ceramiki w kolorach czarnym i białym, jak i modelu jedynie z ceramiczną kopertą na silikonowej, granatowej bransolecie.

 

Granatowy Lacoste Biarritz 2000725 - 1095 zł

 

Pomimo tego, że ceramika jest powszechnie znana jako niezwykle delikatny materiał, została przy pomocy najnowszych technologii przekształcona w bardzo trwałe i odporne na zarysowania tworzywo. Do tego jest przyjemna w użytkowaniu, głównie ze względu na to, że jest wyjątkowo cienka i lekka. Dzięki temu ceramiczne zegarki uważane są za szalenie modne, eleganckie czasomierze z klasą, odznaczające się przy tym szczególną solidnością.

 

Biały Lacoste Biarritz 2000729 - 1499 zł

 

Ceramiczne zegarki Lacoste z kolekcji Biarritz, w kolorach czarnym i białym, są w całości ceramiczne, zaś model w kolorze granatowym posiada ceramiczną kopertę, umieszczoną na silikonowej bransolecie. Wszystkie posiadają mineralne szkiełko i kwarcowy mechanizm. Nowa kolekcja zegarków Lacoste dla kobiet, swoją nazwą nawiązuje do stylowego kurortu na południowo-zachodnim wybrzeżu Francji - miejscowości Biarritz, będącej obecnie europejską stolicą surfingu.

 

Czarny Lacoste Biarritz 2000731 - 1499 zł

 

Oficjalnym dystrybutorem zegarków Lacoste w Polsce jest firma Zibi S.A. Zegarki Lacoste Biarritz dostępne są w sieci salonów Time Trend w cenach:

Lacoste Biarritz 2000729 i 2000731 - biały i czarny - 1499 zł 
Lacoste Biarritz 2000725 - granatowy - 1095 zł

 

 

***


Lacoste to światowej sławy francuski dom mody, który zajmuje się sprzedażą ubrań, butów, okularów, zegarków, perfum oraz galanterii skórzanej. Marka rozpoznawana jest poprzez logo - zielonego krokodyla. Historia Lacoste sięga 1926 roku, kiedy to jej pomysłodawca, francuski tenisista René Lacoste, wymyślił własną koszulkę. Grając w 1926 roku w turnieju US Open po raz pierwszy założył białą koszulkę z krótkimi rękawami, szytą z francuskiej bawełny. Była ona całkowitą odmianą od panującej ówcześnie mody tenisowej. Rok później amerykańska prasa nazwała Rene "the Alligator" (ang. aligator) z powodu noszonej przez niego teczki ze skóry aligatora. Przezwisko to dobrze opisywało zawziętość Lacoste'a na korcie tenisowym, wobec czego poprosił on swojego przyjaciela aby narysował mu krokodyla, którego następnie wyhaftował na używanych przez siebie koszulkach. Kiedy w 1933 roku rozpoczęła się masowa produkcja koszulek, Lacoste postanowił używać tego wizerunku jako oficjalnego loga firmy, która odniosła znaczący sukces w latach 80. XX wieku, rozpoczynając swoją światową popularność.

 

 

 

 

Lacoste
1095 i 1499 PLN